Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інсектицидні лампи для харчоблоків в заклади дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2019-10-27-000013-c 315035c3cbcd4ffcbc012328f526777e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
A.Zubrytska@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2019 21:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:23
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Інсектицидні лампи для харчоблоків в заклади дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 Одиниця
Інсектицидні лампи для харчоблоків в заклади дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2019 23:26
проект договору.doc
27 жовтня 2019 23:26
кваліфікаційні вимоги.doc
27 жовтня 2019 23:26
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 08:48
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. У вимогах прописано вимогу щодо внесення Учасником інформацію про назву товару та виробника. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
Прохання вести зміну в тендерну документацію
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:17
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 19:00
Прохання внести зміни в тендерну документацію, видаливши пункт 7 з п.п. 7.1.,7.2.,7.3. розділу "Кваліфікаційні вимоги до учасників", так як наразі в звязку з набранням чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 р. № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" Державна фіскальна служба України не має повноважень на надання довідок про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. Наявність фінансової спроможності не залежить від факту наявності банківських рахунків, і може бути підтверджена шляхом надання балансу підприємства, звіту про рух грошових коштів тощо. Просимо врахувати наше питання та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пунктів 69.2 та 69.3 статті 69 Кодексу банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків-юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення від фінансової установи про відкриття рахунка зобов’язаний направити повідомлення про взяття рахунка на облік або відмову у взятті контролюючим органом рахунка на облік із зазначенням підстав у порядку, визначеному цим Кодексом.
Порядок подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.09.2015 за № 1058/27503.
Статтею 118 Кодексу встановлено відповідальність за порушення строку та порядку подання інформації про відкриття або закриття банківських рахунків до відповідного контролюючого органу.
Обов’язок фізичних осіб-підприємців та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, повідомляти про свій статус банки та інші фінансові установи, в яких такі особи відкривають рахунки, передбачений пунктом 69.7 статті 69 Кодексу.
З метою забезпечення податків і зборів, що надходять до бюджетів та державних цільових фондів, відповідно до вимог пункту 20.1.3 статті 20 розділу 1 та статті 69 главі 6 розділу 2 Податкового кодексу України органи державної фіскальної служби отримують інформацію про наявність рахунків платників податків – юридичних осіб у фінансових установах.
Довідки визначені в пунктах 7.2-7.3 "Кваліфікаційні вимоги до Учасників" надаються банківськими установами, які обслуговують учасника.
На підставі вищевикладеного Ваші вимоги є безпідставні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ 47 745,60
UAH з ПДВ
47 745,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БАДЕР А.М. 147 840,00
UAH з ПДВ
147 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 16:54
Ф2.9 мес 2019.pdf
01 листопада 2019 16:54
Технічний опис.pdf
01 листопада 2019 16:54
Протокол загальних зборів.pdf
01 листопада 2019 16:54
Пропозиція.pdf
01 листопада 2019 16:54
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 16:54
Паспорт akl-17_31_41.jpg
01 листопада 2019 16:54
Паспорт та код Зимін.pdf
01 листопада 2019 16:54
Паспорт Картоножкін.pdf
01 листопада 2019 16:54
Опис АКL.jpg
01 листопада 2019 16:54
Нова редакція Статуту.pdf
01 листопада 2019 16:54
Лист п.7.1.pdf
01 листопада 2019 16:54
Код Картоножкін.pdf
01 листопада 2019 16:54
Запит ДПІ.pdf
01 листопада 2019 16:54
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 16:54
Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 листопада 2019 16:54
Баланс 9 мес. 2019.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 09:16
оновлена пропоз.pdf
03 листопада 2019 22:22
Електронний підпис
03 листопада 2019 22:20
Електронний підпис
03 листопада 2019 22:19
технічний опис.pdf
03 листопада 2019 22:19
Справка ДФС + банки.pdf
03 листопада 2019 22:19
пропоз.pdf
03 листопада 2019 22:19
проект догвоору.pdf
03 листопада 2019 22:19
про учасника.pdf
03 листопада 2019 22:19
про доставку.pdf
03 листопада 2019 22:19
Паспорт оригинал +обложка.pdf
03 листопада 2019 22:19
не подання доков.pdf
03 листопада 2019 22:19
мат тех база.pdf
03 листопада 2019 22:19
Код оригинал.PDF
03 листопада 2019 22:19
відсутн заборг.pdf
03 листопада 2019 22:19
витяг з ЄДР 311019.pdf
03 листопада 2019 22:19
витяг БАДЕР Єдиний.pdf
03 листопада 2019 22:19
виписка з ЄДР.pdf
03 листопада 2019 22:19
аналог договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ

ФОП БАДЕР А.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ
#39364360
Відхилено 47 745,60
UAH з ПДВ
10 листопада 2019 22:04
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
Переможець 147 840,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 02:04

Документи

Документи

14 листопада 2019 02:03
поідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 02:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
147 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 02:03
поідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
19 листопада 2019 11:52