Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з будівництвом спортивної споруди зі штучним льодом по вул. Дружби в районі парку ім. Пушкіна в м. Краматорськ Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
72 779 707,20 UAH
UA-2019-10-25-002950-b 826a59062cfa4e08ba428b76bc84dfa8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Винокуров

+380932682037 bud.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Юрій Винокуров
+380932682037
bud.d@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:33
Очікувана вартість: 72 779 707,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 183 391,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 295000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 335 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9236,83 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з будівництвом спортивної споруди зі штучним льодом по вул. Дружби в районі парку ім. Пушкіна в м. Краматорськ Донецької області" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дружби в районі парку ім. Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000023 ● 7caf9bb066bd49179c2a393cf7f87ca9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2019-10-25-002950-b 25.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-21 18:03:54

Звернення за роз'ясненням змісту висновку

Відповідно до ч.8 ст. 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
В інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі зазначено, що: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Як наслідок: «Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»
У зв’язку з вищевикладеним, просимо роз’яснити зміст висновку в частині порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в розрізі необхідності зазначення в тендерній документації вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, оскільки як зазначається Вами з посиланням на пункт 2 частини другої статті 22 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет рішенням від 24.12.2019 № 67(453)-М2 не погодився з результатами моніторингу, про які йдеться у Висновку ДАСУ, ID моніторингу: UA-M-2019-12-03-000023 стосовно наявності порушення норм ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Заперечення та позиція тендерного комітету з цього приводу викладені у протоколі № 67(453)-М2 (додається).

2019-12-24 17:03:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку від 18.12.2019р. про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-10-25-002950-b. Справа №: 200/8/20-а від 02.01.2020.
Дата публікації: 03 січня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 72 769 369,75
UAH з ПДВ
72 769 369,75
UAH з ПДВ
1.0526315789 69 130 901.27 Документи
ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД 72 779 707,20
UAH з ПДВ
72 779 707,20
UAH з ПДВ
1 72 779 707.20 Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 11:36
Документи переможця-2.PDF
28 листопада 2019 15:42
Документи переможця.PDF
07 листопада 2019 13:35
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:30
Підписаний_4. Графік.pdf.pdf
07 листопада 2019 13:30
04-11-2019_17-15-27.zip

Публічні документи

10 листопада 2019 17:03
10. Ліцензії.pdf
10 листопада 2019 17:03
9. Довідка банку.pdf
10 листопада 2019 17:03
8. Баланс.pdf
10 листопада 2019 17:03
6. Відомість обсягів робіт.pdf
10 листопада 2019 17:03
5. Субпідрядники.pdf
10 листопада 2019 17:03
4. Графік.pdf
10 листопада 2019 17:03
3. Зведена довідка.pdf
10 листопада 2019 17:03
2. Досвід.pdf
10 листопада 2019 17:03
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
Переможець 72 769 369,75
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
72 769 369,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:40
ду3 від 26.11.2020 дог 123б-19 від 13.12.2019.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 14:58
ду2 від 25.03.2020 дог 123б-19 від 13.12.2019.pdf зміни до договору
25 березня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:18
ду1 від 26.12.19 дог 123б-19 від 13.12.19.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 17:18
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:09
договір від 13.12.2019 № 123б-19.pdf укладений
13 грудня 2019 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану
Номер договору про закупівлю: 123 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягів робіт по роках та відповідного плану, зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 123 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі робіт через коригування проєкту будівництва та відповідне зменшення ДЦ до 53906459,36 грн. з ПДВ 8984408,9 грн.
Номер договору про закупівлю: 123 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 906 459,36
UAH (в тому числі ПДВ 8 984 408,90 UAH)