Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Основні неорганічні хімічні речовини
Basic inorganic chemicals
Basic inorganic chemicals
Очікувана вартість
11 900 000,00 UAH
UA-2019-10-25-002789-b ● 5c3d4b3433d34cd0b6fe8107862e67a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Наталія Дейнекіна +380952834717 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua |
Додаткові контактні особи: |
Наталія Дейнекіна +380963714633 3714633@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Zhytomyrvodokanal |
National ID: | 03344065 |
Contact point: |
Nataliia Deinekina +380952834717 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua |
Additional contacts: |
Наталія Дейнекіна +380963714633 3714633@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 11 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59500 UAH |
Publication date: | 25 жовтня 2019 16:32 |
Enquiries until: | 15 листопада 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 11 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 119 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Хлор рідкий в контейнерах
liquid chlorine in containers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 тонни
Хлор рідкий в контейнерах (Джерело фінансування: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Чуднівська,120
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
liquid chlorine in containers
(Source of funding: own funds)
(Source of funding: own funds)
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в розмірі 100% від поставленої партії товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 16:33 |
Додаток 6 ТД Хлор Гарантійний лист.doc | |
25 жовтня 2019 16:32 |
Додаток 5 ТД Хлор Тендерна пропозиція.doc | |
25 жовтня 2019 16:32 |
Додаток 4 ТД Хлор Проект договору.doc | |
25 жовтня 2019 16:32 |
Додаток 3 ТД Хлор технічні вимоги.doc | |
25 жовтня 2019 16:32 |
Додаток 2 ТД Хлор ст 17.doc | |
25 жовтня 2019 16:32 |
Додаток 1 ТД Хлор ст16.doc | |
25 жовтня 2019 16:32 |
ТД Хлор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відносно вимог тендерної документації
Дата подання: 14 листопада 2019 16:29
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:21
Шановний Замовник. Наша організація має намір взяти участь у даній закупівлі. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці», всі технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. При цьому, взагалі не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації.
Оскільки предметом даної закупівлі є рідкий хлор в контейнерах, а наповнення контейнерів рідким хлором та їх технічний огляд є технологічним процесом, що відноситься до робіт підвищеної небезпеки, тому, виходячи з вимог зазначеного закону, контейнери (устаткування підвищеної небезпеки) та технологічний процес наповнення контейнерів та їх технічний огляд, повинен пройти відповідну експертизу на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Зазначена вимога Закону покликана забезпечити безпечну експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки – контейнерів з рідким хлором, під час виробничого процесу споживача рідкого хлору – Замовника.
Товар, що є предметом даної закупівлі – рідкий хлор в контейнерах, може бути як вітчизняного так і іноземного виробництва. А відповідно до вимог зазначеного вище Закону і Постанови Кабміну №1107 від 26.10.2011р. передбачено отримання на території України Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів).
Тому, з метою виконання вимог діючого законодавства України, ви, як Замовник, зобов’язані вимагати від Учасників даної закупівлі, документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду, - на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затв. Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. встановлено, що дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Під застосуванням машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки розуміється використання машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки за призначенням згідно з результатами оцінки їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива підпадають під Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Посудинами, що працюють під тиском, називаються герметично закриті ємності, призначені для здійснення в них хімічних і теплових процесів, а також для зберігання стиснених, зріджених і розчинених газів та рідин.
Отже, виробники або постачальники, які зберігають і безпосередньо працюють з посудинами зобов’язані мати такий дозвіл. Проаналізувавши проведені іншими замовниками закупівлі з постачання рідкого хлору більшість постачальників не використовують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки. З метою уникнення дискримінації потенційних учасників не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
З іншого боку, відповідно до п. 2 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Під застосуванням машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки розуміється використання машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки за призначенням згідно з результатами оцінки їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива підпадають під Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Посудинами, що працюють під тиском, називаються герметично закриті ємності, призначені для здійснення в них хімічних і теплових процесів, а також для зберігання стиснених, зріджених і розчинених газів та рідин.
Отже, виробники або постачальники, які зберігають і безпосередньо працюють з посудинами зобов’язані мати такий дозвіл. Проаналізувавши проведені іншими замовниками закупівлі з постачання рідкого хлору більшість постачальників не використовують машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки. З метою уникнення дискримінації потенційних учасників не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
З іншого боку, відповідно до п. 2 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-25-002789-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ, Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 20 листопада 2019 17:50
Дата подання: 20 листопада 2019 17:50
Скарга до Антимонопольного комітету України
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КП «Житомирводоканал» ЖМР (надалі за текстом – Замовник) 25 жовтня 2019 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-25-002789-b щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові, на закупівлю ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, рідкий хлору в контейнерах. Очікувана вартість закупівлі становить 11 900 000,00 гривень з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» (надалі ТОВ «АХПС», суб’єкт оскарження) виявило бажання прийняти участь у зазначеній закупівлі. Однак, ознайомившись з тендерною документацією Замовника, вважаємо, що вимоги КП «Житомирводоканал» ЖМР по потенційних учасників є дискримінаційними.
З метою захисту своїх прав, Скаржником було розміщено відповідне питання, прохання усунути дискримінаційні вимоги на порталі уповноваженого органу та Замовником надано відповідь. Однак, Замовник не усунув дискримінаційні вимоги.
Суть дискримінаційних вимог у тендерній документації полягають у наступному:
1. Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 код 24310000-7 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий в контейнерах).
Відповідно до ГОСТу 6718-93 (мовою оригіналу) «2.1. Жидкий хлор - жидкость янтарного цвета, обладающая раздражающим и удушающим действием.
Хлор относится к высокоопасным веществам. Глубоко проникая в дыхательные пути, хлор поражает легочную ткань и вызывает отек легких. Хлор вызывает острые дерматиты с потением, покраснением и отечностью.
Большую опасность для пораженного хлором представляют осложнения - воспаление легких и нарушение со стороны сердечно-сосудистой системы.
Предельно допустимая концентрация хлора в воздухе рабочей зоны производственных помещении - 1 мг/мГОСТ 6718-93 (ИСО 2120-72, ИСО 2121-72) Хлор жидкий. Технические условия (2-й класс опасности по ГОСТ 12.1.007».
Рідкий хлор використовується водопровідно-каналізаційними господарствами України, в тому числі і Замовником, для знезараження та очищення питної води (!!!).
Основним документом який регламентує в Україні вимоги до виробництва, зберігання, транспортування та застосування рідкого хлору є Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, які розповсюджуються на суб’єктів господарської діяльності, які займаються виробництвом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням хлору, а тому розповсюджуються і на Замовника (Розділ 1 п.3 Правил).
Рідкий хлор постачається на об’єкти Замовника в спеціальних ємностях – в даному випадку - контейнерах – це посудини, що працюють під тиском небезпечних речовин (в даному випадку рідкого хлору) і ці посудини є змінним (з’ємним) технологічним обладнанням технологічної лінії споживання хлору.
Для безпечної експлуатації небезпечного обладнання – посудин, що працюють під тиском для зберігання, а в подальшому споживання рідкого хлору, роботодавець, на підприємстві якого проводиться знезараження систем водопостачання і водовідведення, повинен забезпечити безпечну експлуатацію технологічної лінії споживання хлору, відповідно до Закону України «Про охорону праці», Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56.
Технологічна лінія споживання хлору складається з контейнеру рідкого хлору, випарника, ресиверу, технологічних трубопроводів рідкого і газоподібного хлору і хлордозаторів. Тобто, контейнер з рідким хлором, який постачається на адресу Замовника Учасником є складовою частиною, обладнанням, яке Замовник використовує у технологічному процесі очищення питної води !!!
При експлуатації контейнеру і трубопроводів з рідким хлором повинна бути виключена можливість попадання в них вологи й речовин, здатних викликати підвищення температури, тиску або утворити вибухонебезпечні суміші із хлором.
Без відповідної експлуатаційної документації на технологічне обладнання – контейнер рідкого хлору – відсутня гарантія безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору.
На все обладнання, окрім контейнерів для рідкого хлору (!!!) у роботодавця-Замовника, що здійснює очищення питної води має бути власна експлуатаційна документація, з необхідною періодичністю проводяться технічні огляди і на все обладнання встановлений термін подальшої безпечної експлуатації, все обладнання має антикорозійне покриття.
Відповідно до вимог розділу 6 Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору від 2010 року, Замовникам забороняється мати у власності контейнери для рідкого хлору, а тому, щоб мати можливість використовувати контейнери з рідким хлором у своєму технологічному процесі, таку експлуатаційну документацію повинен надати постачальник рідкого хлору, в якій би зазначалася інформація про розміри (штуцера на контейнері повинні співпадати з розмірами технологічних трубопроводів) і технічні параметри посудини – робочий тиск і температура, технічні огляди, термін експлуатації, залишковий ресурс і експертний висновок про новий призначений строк (після закінчення 10-літнього строку експлуатації), наявність антикорозійного покриття на контейнері.
Окрім цього, протягом терміну дії договору на постачання рідкого хлору відповідно до вимог розділу VI Правил, контейнерам кожного разу після їх спорожнення від рідкого хлору необхідно здійснювати комплекс робіт з підготовки тари до наповнення, задля безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору. На виконання таких робіт Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 передбачено отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів).
Більш того, відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці», всі технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. При цьому, взагалі не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації.
Зазначена вимога Закону покликана забезпечити безпечну експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки – контейнерів з рідким хлором, під час виробничого процесу споживача рідкого хлору – Замовника.
Товар, що є предметом даної закупівлі – рідкий хлор в контейнерах, може бути як вітчизняного так і іноземного виробництва. А тому, відповідно до вимог зазначеного вище Закону і Постанови Кабміну №1107 від 26.10.2011р. Замовник, у випадку якщо Учасник буде здійснювати поставку рідкого хлору імпортного виробництва, повинен вимагати від такого Учасника передбачено отримання на території України Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів). В іншому випадку, це призводить до дискримінації Учасників – постачальників товару вітчизняного виробництва, які у своїй діяльності керуються діючим законодавством України.
Однак, в порушення вимог зазначених Правил, Закону України «Про охорону праці», Замовник не вимагає жодних документів, які б підтверджувати можливість використання хлорної тари (!!!), чим наражає на небезпеку своїх працівників та взагалі населення Житомирської області.
Всі вище перелічені вимоги до хлорної тари – обладнання підвищеної небезпеки, які встановлені на законодавчому рівні, є заходами із захисту довкілля, і заходами із захисту працівників, які повинен в обов’язковому порядку вимагати Замовник від усіх Учасників закупівель – як вітчизняних, так і іноземних, як постачальників товару вітчизняного виробництва, так і постачальників товару імпортного виробництва. Лише у цьому випадку буде дотримано принцип рівності Учасників та будуть виконані вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обов’язкового застосування заходів із захисту довкілля.
Однак, в тендерній документації Замовника заходи захисту довкілля передбаченні формальним наданням гарантійного листа від Учасника, що запропоновані технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають усі заходи із захисту довкілля.
2) В додатку 3 тендерної документації Замовника зазначено, що «Дійсний стандарт розповсюджується на рідкий хлор, який застосовується для виробництва відбілюючих засобів, солей, хлор-органічних сполук, а також для очищення та стерилізації питної води».
«Рідкий хлор повинен виготовлятися у відповідності з вимогами дійсного стандарту по технологічному регламенту, затвердженому в установчому порядку».
«Поставка хлору здійснюється в спеціалізованих контейнерах».
Маркування на цистернах повинна бути нанесені спеціальні трафарети у відповідності з правилами перевезення грузів, діючими на залізнодорожньому транспорті».
«Умови поставки: DDP м. Житомир, вул. Чуднівська, 120– перевезення автомобільним транспортом, згідно Міжнародних правил тлумачення термінів – Інкотермс, в редакції 2010р. (надалі «Інкотермс») автотранспортом Замовника»
- При цьому, Замовником не зазначено який саме стандарт, чи згідно якого технологічного регламенту, ким затвердженого має здійснюватись виробництво рідкого хлору! На території України діє ГОСТ 6718-93, відповідно до якого здійснюється виробництво рідкого хлору. А тому, у випадку, якщо Учасник закупівель буде здійснювати поставку аналогічного товару, то повинен надати сертифікат відповідності товару вимогам зазначеного ГОСТу.
- Предметом даної закупівлі є рідкий хлор в контейнерах, однак Замовник зазначає вимоги до маркування на цистернах та застосування до Учасника Правил, що діють на залізничному транспорті
Все це призводить до неоднозначного тлумачення та застосування до Учасників умов тендерної документації Замовника.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст.5 Закону).
Хочемо звернути увагу Орган оскарження на те, що зазначені заходи із захисту довкілля, що вказані ТОВ «АХПС» не є дискримінаційними вимогами відносно інших Учасників, які можуть вплинути на конкуренцію на даному ринку товару, оскільки існує достатня кількість організацій, що здійснює розлив рідкого хлору в контейнери, як на території України так і за кордоном, а відповідно Учасники повинні мати відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт, і документи, що підтверджують відповідність хлорної тари вимогам Правил, що діють на території України. Більш того, ці заходи захисту передбачені нормативно-правовими актами, що діють на території України та повинні бути внесені Замовником до вимог тендерної документації з метою дотримання принципу рівності усіх учасників закупівель.
Скарга подається в межах строку на оскарження, встановленого електронною системою закупівель.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати комунальне «Житомирводоканал» Житомирської міської ради внести зміни до додатку 3 тендерної документації, якими передбачити однозначне тлумачення умов тендерної документації щодо умов поставки товару (автомобільним чи залізничним транспортом), а відповідно - виконання Учасниками вимог щодо поставки товару відповідним видом транспорту.
3. Зобов’язати комунальне «Житомирводоканал» Житомирської міської ради внести зміни до додатку 3 тендерної документації, якими передбачити стандарт відповідно до якого повинно здійснюватись виробництво рідкого хлору.
4. Зобов’язати комунальне «Житомирводоканал» Житомирської міської ради внести зміни до додатку 3 тендерної документації, якими передбачити заходи з захисту довкілля, рівні для всіх Учасників закупівель, а саме:
- необхідності надання у складі тендерної пропозиції експлуатаційної документації на обладнання з підвищеної небезпеки - контейнери для рідкого хлору, з інформацією про запірну арматуру, технічні параметри посудини – робочий тиск і температура, технічні огляди, термін експлуатації, залишковий ресурс і експертний висновок про новий призначений строк (після закінчення 10-літнього строку експлуатації), наявність антикорозійного покриття на контейнері;
- підтвердження можливості Учасника чи іншої організації (для потреб Замовника, за рахунок Учасника протягом терміну дії договору про закупівлю) здійснення комплексу робіт з підготовки тари до наповнення з наданням відповідних дозвільних документів, виданих уповноваженим органом державної влади; у разі поставки товару імпортного виробництва, - документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару та відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Додатки:
1. Платіжне доручення про сплату грошових коштів за подання скарги до органу оскарження від 19.11.2019р. №2340.
Закон України «Про охорону праці», Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107, на які Скаржник посилається у своїй скарзі, наявні у вільному доступі на офіційному сайті органу законодавчої влади – Верховної ради України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2019 15:30
Скарга відкликана скаржником
Причина: суб'єкт оскарження вирішує не продовжувати оскарження
Дата: 09 грудня 2019 16:50
Рішення від 22.11.2019 №17173+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 15:30
Рішення від 10.12.2019 №18340.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 17:44
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 грудня 2019
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Зовнішагротранс-1 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Зовнішагротранс-1 |
11 130 000,00
UAH з ПДВ
|
10 849 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ |
11 899 000,00
UAH з ПДВ
|
10 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "ДНІПРОАЗОТ" |
11 899 986,00
UAH з ПДВ
|
11 899 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" |
11 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Зовнішагротранс-1 #38608452 |
Переможець |
10 849 990,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2019 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:49
|
Додаткова угода хлор.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 10:04
|
Допугода 1 хлор.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 16:49
|
Договір хлор.PDF | укладений |
15 січня 2020 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань в частині розрахунків за поставлений товар та продовження строку дії договору не більше ніж на 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |