Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 31150000-2 (Джерело безперебійного живлення)
Очікувана вартість
959 620,00 UAH
UA-2019-10-25-001953-c cfc2b39faf0d40f8ba0c4053e74620bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 11:39
Очікувана вартість: 959 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 798,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Джерело безперебійного живлення (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 17:25
Тендерна документація (1).doc
25 жовтня 2019 17:25
1. Форма ТП (1).doc
25 жовтня 2019 17:25
4. Лис-гарантія ст. 17 Закону (1).doc
25 жовтня 2019 17:25
3. Технічні вимоги (1).doc
25 жовтня 2019 17:25
5. Проєкт договору.doc
25 жовтня 2019 17:25
2. Кваліфікаційні та інші вимоги (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 08:56
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
- Тендерна документація за предметом Код за ДК 021:2015 – 31150000-2 (Джерело безперебійного живлення) не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель предмета закупівлі. Також, Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОСТ-01" 928 400,00
UAH з ПДВ
928 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" 958 800,00
UAH з ПДВ
958 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:07
Cover_MZ_20-160K_UA.pdf
07 листопада 2019 12:11
Електронний підпис
07 листопада 2019 12:09
5. Статут.pdf
07 листопада 2019 12:09
4.1. Щодо сервісу.pdf
07 листопада 2019 12:09
4. Технічні характеристики.pdf
07 листопада 2019 12:09
3. Відповідність ст. 17.pdf
07 листопада 2019 12:09
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 09:19
Електронний підпис
10 листопада 2019 18:40
13 Опис обладнання ДБЖ.pdf
10 листопада 2019 18:40
10_Захист довкілля.pdf
10 листопада 2019 18:40
6 Уповноважена особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОСТ-01"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОСТ-01"
#32960947
Відхилено 928 400,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 14:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"
#32962186
Переможець 958 800,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр"
#32962186
958 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 16:54
Договір_438.pdf укладений
28 листопада 2019 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 958 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 159 800,00 UAH)