Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ґрунтовка глибокопроникаюча, антисептик протигрибковий
Очікувана вартість
61 638,00 UAH
UA-2019-10-25-001913-b 41c21f6872554dd09e48d5b172df8f21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:35
Очікувана вартість: 61 638,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 308,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39190000-0: Шпалери та інші настінні покриття


Строк поставки - 14 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ґрунтовка глибокопроникаюча, антисептик протигрибковий (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 39190000-0 — Шпалери та інші настінні покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:32
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
25 жовтня 2019 14:32
Грунтовка та атисептик ВГМ.doc
25 жовтня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:32
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
25 жовтня 2019 14:32
Грунтовка та атисептик ВГМ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:05
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВК "МЕГАБУД" 24 772,92
UAH з ПДВ
24 772,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 52 936,80
UAH з ПДВ
52 936,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 15:22
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:20
Лист.п..pdf
02 грудня 2019 15:16
Платіжне доручення.pdf
02 грудня 2019 15:16
Лист Под..pdf
02 грудня 2019 15:16
Dovidka_19304440590980088788.pdf.p7s
02 грудня 2019 15:15
Dovidka_19304440590980088788.pdf
02 грудня 2019 15:15
Довідка.pdf.p7s
02 грудня 2019 15:15
Довідка.pdf
02 грудня 2019 15:15
Пропозиція пер..pdf
08 листопада 2019 14:21
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:20
Статут (1) (1).pdf
08 листопада 2019 14:20
Статистика (1) (1).pdf
08 листопада 2019 14:20
ПДВ (1).pdf
08 листопада 2019 14:20
Витяг (1) (1).pdf
08 листопада 2019 14:20
Ст.17 МЕГ.pdf
08 листопада 2019 14:20
Ст.16 Працівн МЕГ.pdf
08 листопада 2019 14:20
Санкції МЕГ.pdf
08 листопада 2019 14:20
Підпис МЕГ.pdf
08 листопада 2019 14:20
Мат.техн.база мег.pdf
08 листопада 2019 14:20
Довкілля МЕГ.pdf
08 листопада 2019 14:20
Банк Мег.pdf
08 листопада 2019 14:20
Сертифікати грунт.pdf
08 листопада 2019 14:20
Пропозиція грунт.pdf
08 листопада 2019 14:20
Додаток 3 грунт.pdf

Публічні документи

09 листопада 2019 12:36
Технічні характеристики.pdf
09 листопада 2019 12:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2019 12:36
Порівняльна таблиця.pdf
09 листопада 2019 12:36
Погоджений проект договору.pdf
09 листопада 2019 12:36
Документи якості.pdf
09 листопада 2019 12:36
довідка ст17.pdf
09 листопада 2019 12:36
Довідка про персонал.pdf
09 листопада 2019 12:36
Довідка про довкілля.pdf
09 листопада 2019 12:36
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВК "МЕГАБУД"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВК "МЕГАБУД"
#36549008
Переможець 24 772,92
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВК "МЕГАБУД"
#36549008
24 772,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 17:26
К 237.pdf укладений
09 грудня 2019 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 772,92
UAH (в тому числі ПДВ 4 128,82 UAH)