Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33630000-5 Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату (Засоби для дезінфекції рук медичного персоналу, антисептичної обробки шкіри пацієнта, швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь тощо)
Очікувана вартість
296 020,00 UAH
UA-2019-10-25-001753-c 58cef8d2678e44f99423c4d89d8b82ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 13:23
Очікувана вартість: 296 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1470 шт
(Засоби для дезінфекції рук медичного персоналу, антисептичної обробки шкіри пацієнта, швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь тощо) (кошти медичної субвенції з державного бюджету; кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти медичної субвенції з державного бюджету; кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 16:11
ТД (1).doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 7.doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 5.doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 6.doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 4.doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 3.doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 1.doc
25 жовтня 2019 16:11
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-25-001753-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 01 листопада 2019 14:33
Вимога
Чергова корупційна закупівля! Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 листопада 2019 09:27
Причина: Помилковий адресат

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 295 276,80
UAH з ПДВ
295 276,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЖУНЬ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 295 935,00
UAH з ПДВ
295 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:29
довідка ДПІ.pdf
19 листопада 2019 15:29
довідка МВС.pdf
08 листопада 2019 10:15
Електронний підпис
08 листопада 2019 10:07
Пропозиция б-ца Мечникова.zip

Публічні документи

08 листопада 2019 12:31
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:27
Тендерна пропозиция.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП "ДЖУНЬ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 295 276,80
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 13:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
295 276,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:38
Доп.угода_ТОВ Лізоформ Медікал (Антисептики_130-ЕВТ)_№1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 14:53
Договір_ТОВ Лізоформ Медікал (Антисептики_130-ЕВТ).pdf укладений
05 грудня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника" (Кількість товару після внесення змін - 1391 шт., сума договору після внесення змін - 276032,40 грн.)
Номер договору про закупівлю: 130-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 276 032,40
UAH (в тому числі ПДВ 46 005,40 UAH)