Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а |
Контактна особа: |
Гринчук Андрій Володимирович 0432671709 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 137 662 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 376 623,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 688311.67 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | аванс | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 15:14 |
шмд.ims | |
25 жовтня 2019 15:14 |
ТД добудова (завершення).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000035 ● 5716501f825f4ebd9655145d0a64d381
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2019 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2019 №66
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2019 №66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-10-25-001486-c 25.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-03 16:05:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з добудови головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця (ДК 021:2015: 45215100-8 — «Будівництво закладів охорони здоров’я») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-001486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (ч.1 розділу V)?
2. Чому тендерна документація не містить інформації про необхідні кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію із детальним описом робіт, що закуповуються, зокрема їх технічних та якісних характеристик ?
3. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницябуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, а саме щодо:
- надання документального підтвердження наявності автомобілів та будівельної техніки, зокрема копій нотаріально посвідчених договорів оренди (пункт 1.1 додатку №2);
- відображення в інформаційній довідці про наявність машин та механізмів необхідних для виконання робіт, а саме пресу листозгинального та розчинонасосу, продуктивністю 1куб.м/год (пункт 1.1 додатку №2);
- відображення в інформаційній довідці, складеній у довільній формі, інформації про загальну чисельність персоналу у своєму штаті на постійній основі або згідно договору найму (пункт 2.1 додатку №2);
- надання документального підтвердження учасником виконання аналогічних договорів, зокрема договорів з будівництва медичних закладів, які передбачали роботи згідно з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункти 3а, 3.2 додатку №2);
- надання кольорово відсканованого статуту чи іншого установчого документа учасника (пункт 6 частини 1 розділу 3) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-06 16:32:32
відповідь
1. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язкове включення до тендерної документації інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна». Дана інформація зазначається в оголошення про закупівлю.
2. П.6 розділу 3 наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Разом з тим, до оголошення про закупівлю на електронному майданчику системи PROZORRO завантаження файл, в якому наведено більш конкретну інформацію про предмет закупівлі.
3. – надання нотаріального посвідчення договорів - у відповідності до вимог ст.799 ЦК України договори найму транспортного засобу підлягають нотаріальному посвідченню у разі найму техніки у фізичної особи. Оскільки надані у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд»договори оренди ТЗ укладено з юридичними особами, то нотаріальне посвідчення таких договорів є не обов’язковим. Договори оренди (надання послуг) разом з свідоцтвом про реєстрацію викладені у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» у документах «Договір про надання послуг»1-4;
- наявність у ТОВ «Вінницябуд» пресу листозгинального та розчинонасосу продуктивністю 1м3/год підтверджується довідкою «Документи, що підтверджують кваліфікацію – мат-техн-база», а саме позиція 61 «Сегментний станок (прес листозгинальний)» та позиція 65 «Розчинонасос, продуктивність 1м3/год (автобетононасос»;
- у тендерній пропозиції «Загальна чисельність персоналу ТОВ «Вінницябуд» наведена чисельність персоналу та у відповідності до довідки становить 175 працівників;
- у тендерній пропозиції ТОВ «Віннницябуд» наявність досвіду виконання аналогічних робіт підтверджується довідкою «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів», а також копіями договорів «Аналог дог Деп кап буд» та «Аналог дог ВНМУ», а також позитивними відгуками;
- у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» завантажено кольорову скан-копію установчого документу, оформлено у відповідності до вимог ТД. Зокрема, наявно позначення «Згідно з оригіналом, підписом особи, якій доручено підписувати тендерну пропозицію та засвідчено печаткою установи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-10 16:34:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з добудови головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця (ДК 021:2015: 45215100-8 — «Будівництво закладів охорони здоров’я») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-001486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницябуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимог тендерної документації, а саме щодо завантаженої ТОВ «Вінницябуд», як учасником, сканованої копії Статуту товариства, затвердженого в редакції 2018 року (протокол загальних зборів учасників від 30.10.2018 №28), тоді як чинною є редакція Статуту 2019 року (протокол загальних зборів учасників даного товариства від 14.06.2019 №32) (пункт 6 частини 1 розділу 3)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 15:24:59
відповідь
На підставі отриманого запиту 10.12.2019 року від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо надання інформації по закупівлі «Добудова головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця» у частині того, яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницябуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимог тендерної документації, а саме щодо завантаженої ТОВ «Вінницябуд», як учасником, сканованої копії Статуту товариства, затвердженого в редакції 2018 року (протокол загальних зборів учасників від 30.10.2018 №28), тоді як чинною є редакція Статуту 2019 року (протокол загальних зборів учасників даного товариства від 14.06.2019 №32) (пункт 6 частини 1 розділу 3), тендерний комітет департаменту капітального будівництва повідомляє наступне:
1. При наданні тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Вінницябуд» була помилково викладена попередня редакція Статуту підприємства, проте у відповідності до норм п.9.ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію учасника можна лише у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб інформації, передбаченої п.9.ч.2. ст.9 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». При розгляді тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом було встановлено наявність усіх необхідних даних у Реєстрі
2. Всебічно оцінивши усі документи, які були надані учасником та ті, що містяться у відкритих реєстрах, тендерний комітет департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вінницябуд» вимогам тендерної документації та про визнання ТОВ «Вінницябуд» переможцем процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок по проведеному моніторингу, тендерний комітет ДКБ ВМР півідомляє наступне: 1. Надання нотаріального посвідчення договорів - у відповідності до вимог ст.799 ЦК України договори найму транспортного засобу підлягають нотаріальному посвідченню у разі найму техніки у фізичної особи. Оскільки надані у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд»договори оренди ТЗ укладено з юридичними особами, то нотаріальне посвідчення таких договорів є не обов’язковим. Договори оренди (надання послуг) разом з свідоцтвом про реєстрацію викладені у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» у документах «Договір про надання послуг»1-4; 2. При наданні тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Вінницябуд» була помилково викладена попередня редакція Статуту підприємства, проте у відповідності до норм п.9.ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію учасника можна лише у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб інформації, передбаченої п.9.ч.2. ст.9 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». При розгляді тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом було встановлено наявність усіх необхідних даних у Реєстрі Враховуючи вищевказане, всебічно оцінивши усі документи, які були надані учасником та ті, що містяться у відкритих реєстрах, тендерний комітет департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вінницябуд» вимогам тендерної документації та про визнання ТОВ «Вінницябуд» переможцем процедури закупівлі.
2020-01-14 17:04:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КБК" |
135 552 634,22
UAH з ПДВ
|
132 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" |
135 771 726,45
UAH з ПДВ
|
132 399 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" |
137 592 134,28
UAH з ПДВ
|
137 592 134,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КБК" #32556142 |
Відхилено |
132 350 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 13:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" #01273444 |
Переможець |
132 399 999,99
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2022 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:06
|
додаткова №18 добудова зр.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 12:25
|
додаткова №17 добудова.PDF | зміни до договору |
21 травня 2021 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 09:51
|
Додаткова угода №16 ШМД.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2021 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 14:49
|
додаткова №15 добудова .PDF | зміни до договору |
09 лютого 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 14:59
|
додаткова №14 добудова.PDF | зміни до договору |
26 січня 2021 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:17
|
додаткова №13 добудова.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 11:11
|
додаткова №12.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2020 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 11:17
|
додаткова №11 добудова.PDF | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 09:52
|
додаткова №10 добудова.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 15:16
|
додаткова №9 добудова.PDF | зміни до договору |
16 вересня 2020 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 15:51
|
додаткова №8 добудова .PDF | зміни до договору |
20 серпня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 17:41
|
додаткова _7 добудова.PDF | зміни до договору |
15 червня 2020 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 16:47
|
додаткова _6 добудова.PDF | зміни до договору |
10 червня 2020 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 15:22
|
додаткова угода №5 добудова.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 17:37
|
додаткова №4 добудова.PDF | зміни до договору |
19 березня 2020 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 17:31
|
додаткова №3 добудова.PDF | зміни до договору |
04 березня 2020 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 17:44
|
додаткова №2 добудова.PDF | зміни до договору |
24 лютого 2020 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 17:14
|
додаткова №1 добудова.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 16:57
|
договір добудова.PDF | укладений |
06 грудня 2019 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено термін виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 0612/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |