Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Добудова головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця (завершення робіт)
Очікувана вартість
137 662 334,00 UAH
UA-2019-10-25-001486-c 3cb4b5e92dc449529d32dfc33a84acd9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 15:41
Очікувана вартість: 137 662 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 376 623,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 688311.67 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3511.1 м.кв.
Добудова головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця (завершення робіт) (джерело фінансування - Державний фонд регіонального розвитку, субвенція з Державного бюджету та міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 15:14
шмд.ims
25 жовтня 2019 15:14
ТД добудова (завершення).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000035 ● 5716501f825f4ebd9655145d0a64d381
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.11.2019 №66
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2019 №66
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-10-25-001486-c 25.10.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 16:05:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з добудови головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця (ДК 021:2015: 45215100-8 — «Будівництво закладів охорони здоров’я») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-001486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (ч.1 розділу V)?
2. Чому тендерна документація не містить інформації про необхідні кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію із детальним описом робіт, що закуповуються, зокрема їх технічних та якісних характеристик ?
3. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницябуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, а саме щодо:
- надання документального підтвердження наявності автомобілів та будівельної техніки, зокрема копій нотаріально посвідчених договорів оренди (пункт 1.1 додатку №2);
- відображення в інформаційній довідці про наявність машин та механізмів необхідних для виконання робіт, а саме пресу листозгинального та розчинонасосу, продуктивністю 1куб.м/год (пункт 1.1 додатку №2);
- відображення в інформаційній довідці, складеній у довільній формі, інформації про загальну чисельність персоналу у своєму штаті на постійній основі або згідно договору найму (пункт 2.1 додатку №2);
- надання документального підтвердження учасником виконання аналогічних договорів, зокрема договорів з будівництва медичних закладів, які передбачали роботи згідно з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункти 3а, 3.2 додатку №2);
- надання кольорово відсканованого статуту чи іншого установчого документа учасника (пункт 6 частини 1 розділу 3) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-06 16:32:32

відповідь

1. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язкове включення до тендерної документації інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна». Дана інформація зазначається в оголошення про закупівлю.
2. П.6 розділу 3 наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Разом з тим, до оголошення про закупівлю на електронному майданчику системи PROZORRO завантаження файл, в якому наведено більш конкретну інформацію про предмет закупівлі.
3. – надання нотаріального посвідчення договорів - у відповідності до вимог ст.799 ЦК України договори найму транспортного засобу підлягають нотаріальному посвідченню у разі найму техніки у фізичної особи. Оскільки надані у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд»договори оренди ТЗ укладено з юридичними особами, то нотаріальне посвідчення таких договорів є не обов’язковим. Договори оренди (надання послуг) разом з свідоцтвом про реєстрацію викладені у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» у документах «Договір про надання послуг»1-4;
- наявність у ТОВ «Вінницябуд» пресу листозгинального та розчинонасосу продуктивністю 1м3/год підтверджується довідкою «Документи, що підтверджують кваліфікацію – мат-техн-база», а саме позиція 61 «Сегментний станок (прес листозгинальний)» та позиція 65 «Розчинонасос, продуктивність 1м3/год (автобетононасос»;
- у тендерній пропозиції «Загальна чисельність персоналу ТОВ «Вінницябуд» наведена чисельність персоналу та у відповідності до довідки становить 175 працівників;
- у тендерній пропозиції ТОВ «Віннницябуд» наявність досвіду виконання аналогічних робіт підтверджується довідкою «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів», а також копіями договорів «Аналог дог Деп кап буд» та «Аналог дог ВНМУ», а також позитивними відгуками;
- у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» завантажено кольорову скан-копію установчого документу, оформлено у відповідності до вимог ТД. Зокрема, наявно позначення «Згідно з оригіналом, підписом особи, якій доручено підписувати тендерну пропозицію та засвідчено печаткою установи.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-10 16:34:42

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з добудови головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця (ДК 021:2015: 45215100-8 — «Будівництво закладів охорони здоров’я») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-001486-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницябуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимог тендерної документації, а саме щодо завантаженої ТОВ «Вінницябуд», як учасником, сканованої копії Статуту товариства, затвердженого в редакції 2018 року (протокол загальних зборів учасників від 30.10.2018 №28), тоді як чинною є редакція Статуту 2019 року (протокол загальних зборів учасників даного товариства від 14.06.2019 №32) (пункт 6 частини 1 розділу 3)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 15:24:59

відповідь

На підставі отриманого запиту 10.12.2019 року від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо надання інформації по закупівлі «Добудова головного корпусу клінічної лікарні швидкої медичної допомоги по вул. Київській,68 в м. Вінниця» у частині того, яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницябуд», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимог тендерної документації, а саме щодо завантаженої ТОВ «Вінницябуд», як учасником, сканованої копії Статуту товариства, затвердженого в редакції 2018 року (протокол загальних зборів учасників від 30.10.2018 №28), тоді як чинною є редакція Статуту 2019 року (протокол загальних зборів учасників даного товариства від 14.06.2019 №32) (пункт 6 частини 1 розділу 3), тендерний комітет департаменту капітального будівництва повідомляє наступне:
1. При наданні тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Вінницябуд» була помилково викладена попередня редакція Статуту підприємства, проте у відповідності до норм п.9.ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію учасника можна лише у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб інформації, передбаченої п.9.ч.2. ст.9 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». При розгляді тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом було встановлено наявність усіх необхідних даних у Реєстрі
2. Всебічно оцінивши усі документи, які були надані учасником та ті, що містяться у відкритих реєстрах, тендерний комітет департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вінницябуд» вимогам тендерної документації та про визнання ТОВ «Вінницябуд» переможцем процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок по проведеному моніторингу, тендерний комітет ДКБ ВМР півідомляє наступне: 1. Надання нотаріального посвідчення договорів - у відповідності до вимог ст.799 ЦК України договори найму транспортного засобу підлягають нотаріальному посвідченню у разі найму техніки у фізичної особи. Оскільки надані у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд»договори оренди ТЗ укладено з юридичними особами, то нотаріальне посвідчення таких договорів є не обов’язковим. Договори оренди (надання послуг) разом з свідоцтвом про реєстрацію викладені у тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» у документах «Договір про надання послуг»1-4; 2. При наданні тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «Вінницябуд» була помилково викладена попередня редакція Статуту підприємства, проте у відповідності до норм п.9.ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію учасника можна лише у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб інформації, передбаченої п.9.ч.2. ст.9 Закону України « Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». При розгляді тендерної пропозиції учасника тендерним комітетом було встановлено наявність усіх необхідних даних у Реєстрі Враховуючи вищевказане, всебічно оцінивши усі документи, які були надані учасником та ті, що містяться у відкритих реєстрах, тендерний комітет департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Вінницябуд» вимогам тендерної документації та про визнання ТОВ «Вінницябуд» переможцем процедури закупівлі.

2020-01-14 17:04:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КБК" 135 552 634,22
UAH з ПДВ
132 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" 135 771 726,45
UAH з ПДВ
132 399 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" 137 592 134,28
UAH з ПДВ
137 592 134,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 12:43
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:42
ДЦ1.pdf
11 листопада 2019 12:42
ДЦ2.pdf
11 листопада 2019 09:31
Технічний опис послуг.pdf
11 листопада 2019 09:31
Тех.паспорти.pdf
11 листопада 2019 09:31
Тех.паспорти1.pdf
11 листопада 2019 09:31
Тех.паспорт2.pdf
11 листопада 2019 09:31
Розрахунки.pdf
11 листопада 2019 09:31
Повноваження щодо підпису.pdf
11 листопада 2019 09:31
Паспорт директор.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки6.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки5.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки4.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки3.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки2.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда техніки1.pdf
11 листопада 2019 09:31
Оренда офіс.pdf
11 листопада 2019 09:31
Наказ.pdf
11 листопада 2019 09:31
Лист-згода.pdf
11 листопада 2019 09:31
Лист-відгук.jpg
11 листопада 2019 09:31
Лист-відгук ДКБ.pdf
11 листопада 2019 09:31
Лист санкції.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії10.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії9.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії8.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії7.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії6.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії5.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії4.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії3.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії3..pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії2.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії2..pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії1.pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні критерії1..pdf
11 листопада 2019 09:31
Кваліфікаційні крииерії11.pdf
11 листопада 2019 09:31
Істотні умови.pdf
11 листопада 2019 09:31
Згода обробка даних.pdf
11 листопада 2019 09:31
Згода забезпечення.pdf
11 листопада 2019 09:31
Згода з умовами договору.pdf
11 листопада 2019 09:31
Захист довкілля.pdf
11 листопада 2019 09:31
Довідка ТаскомБанк.pdf
11 листопада 2019 09:31
Довідка ПРИВАТ.pdf
11 листопада 2019 09:31
Гарантія 2463-19.zip
11 листопада 2019 09:31
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2019 09:31
Антикорупційна програма.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір акти.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір акти5.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір акти3.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір акти2.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір акти1.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір1.pdf
11 листопада 2019 09:31
Аналогічний договір1..pdf
11 листопада 2019 09:31
Установчий документ.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:51
Цінова пропозиція.pdf.pdf
22 листопада 2019 16:51
Договірна ціна ШМД.pdf.pdf
22 листопада 2019 16:51
Витяг станом на 18.11.2019.pdf.pdf
22 листопада 2019 16:51
Антикоруп_прогр+додатки.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
11 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
11 листопада 2019 13:45
лицензия.pdf.p7s
11 листопада 2019 13:45
лицензия.pdf (1).p7s
11 листопада 2019 13:45
лицензия. pdf.pdf
11 листопада 2019 13:45
Скоч Довіреність.pdf.p7s
11 листопада 2019 13:45
Скоч довіреність pdf.pdf
11 листопада 2019 13:45
банківська гарантія pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Банк гарантія.pdf.p7s
11 листопада 2019 13:44
Доверен банк (копія).pdf
11 листопада 2019 13:44
Банковск гарант(копія).pdf
11 листопада 2019 13:44
Банк Лиц(копія).pdf
11 листопада 2019 13:44
Cертифікат ISO.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Цінова пропозиція.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Установчий документ.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Технічний опис послуг.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Розрахунки.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Договірна ціна.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Відгук ВНМУ по аналог дог.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Антикоруп_прогр+додатки.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Аналог дог Деп кап буд.pdf.pdf
11 листопада 2019 13:44
Аналог дог ВНМУ.pdf.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 12:37
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:33
Технічна відповідність.pdf
11 листопада 2019 12:33
Установчий документ.pdf
11 листопада 2019 12:33
Повноваження щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КБК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"

ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КБК"
#32556142
Відхилено 132 350 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 13:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
#01273444
Переможець 132 399 999,99
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
#01273444
132 399 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:06
додаткова №18 добудова зр.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 16:06
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 12:25
додаткова №17 добудова.PDF зміни до договору
21 травня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 09:51
Додаткова угода №16 ШМД.PDF зміни до договору
14 квітня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 14:49
додаткова №15 добудова .PDF зміни до договору
09 лютого 2021 14:48
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:59
додаткова №14 добудова.PDF зміни до договору
26 січня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:17
додаткова №13 добудова.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:11
додаткова №12.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:10
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 11:17
додаткова №11 добудова.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:52
додаткова №10 добудова.PDF зміни до договору
09 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:16
додаткова №9 добудова.PDF зміни до договору
16 вересня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 15:51
додаткова №8 добудова .PDF зміни до договору
20 серпня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 17:41
додаткова _7 добудова.PDF зміни до договору
15 червня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 16:47
додаткова _6 добудова.PDF зміни до договору
10 червня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:22
додаткова угода №5 добудова.PDF зміни до договору
02 квітня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 17:37
додаткова №4 добудова.PDF зміни до договору
19 березня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:31
додаткова №3 добудова.PDF зміни до договору
04 березня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 17:44
додаткова №2 добудова.PDF зміни до договору
24 лютого 2020 17:44
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:14
додаткова №1 добудова.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 16:57
договір добудова.PDF укладений
06 грудня 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено термін виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 01 травня 2020
Сума оплати за договором: 59 038 942,75
UAH (в тому числі ПДВ 9 839 823,79 UAH)