Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-10-25-001339-c 774623cfb9e341c4a279d817ba1613d4
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новікова Діана Артемівна

380444864515
diana.novikova.rabota@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 34966254
Вебсайт: http://shev.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Контактна особа: Новікова Діана Артемівна
380444864515,
diana.novikova.rabota@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:09
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4337 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, Білоруська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 14:44
Вимоги загальні.docx
25 жовтня 2019 14:43
Тз канцтовари (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 11:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Аналоги допускаються, але за умовою, що їх якість буде не нижчою за очікуваний предмет.
ФОП приймає участь у закупівлях відповідно до діючого законодавства, обмежень не має, але пропозиції будут розглядатись відповідно до якості та вартості та приведені до однієї плоскості, з додаванням ПДВ. Оскільки наше підприємство є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 68 215,02
UAH з ПДВ
65 226,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 68 777,04
UAH з ПДВ
65 368,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці 79 813,33
UAH з ПДВ
65 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 14:41
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:40
Лист про неліцензування.pdf
01 листопада 2019 14:40
ЕКО4812_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 14:58
Цінова пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 14:58
Технічна специфікація.pdf
31 жовтня 2019 14:58
Д-ка про ліцензування.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:33
данні Зірка.docx
31 жовтня 2019 17:32
IMG_0005.pdf
31 жовтня 2019 17:32
висновок клей ПВА.pdf
31 жовтня 2019 17:32
Sanepid_visnovok.pdf
31 жовтня 2019 17:32
Certificate.pdf
31 жовтня 2019 17:32
висновок_ручки_UNI_2018.pdf
31 жовтня 2019 17:31
IMG_0004.pdf
31 жовтня 2019 17:31
IMG_0002.pdf
31 жовтня 2019 17:31
IMG_0003.pdf
31 жовтня 2019 17:31
IMG_0001.pdf
31 жовтня 2019 17:31
IMG_0004.pdf
31 жовтня 2019 17:31
Цінова пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 17:31
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Очікує рішення 65 226,42
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 13:36

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 листопада 2019 16:41
Коментар щодо відміни: В зв'язку зі зміною технічного завдання.
Документи:
04 листопада 2019 16:39
№ 2 ПРОТОКОЛ СКАСУВАННЯ.docx