Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2019-10-25-001339-c ● 774623cfb9e341c4a279d817ba1613d4
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 34966254 |
Вебсайт: | http://shev.kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1 |
Контактна особа: |
Новікова Діана Артемівна 380444864515, diana.novikova.rabota@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 82 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4337 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, місто Київ, Київ, Білоруська, буд. № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 14:44 |
Вимоги загальні.docx |
25 жовтня 2019 14:43 |
Тз канцтовари (1).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 11:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Аналоги допускаються, але за умовою, що їх якість буде не нижчою за очікуваний предмет.
ФОП приймає участь у закупівлях відповідно до діючого законодавства, обмежень не має, але пропозиції будут розглядатись відповідно до якості та вартості та приведені до однієї плоскості, з додаванням ПДВ. Оскільки наше підприємство є платником ПДВ.
Дякуємо за запитання.
Аналоги допускаються, але за умовою, що їх якість буде не нижчою за очікуваний предмет.
ФОП приймає участь у закупівлях відповідно до діючого законодавства, обмежень не має, але пропозиції будут розглядатись відповідно до якості та вартості та приведені до однієї плоскості, з додаванням ПДВ. Оскільки наше підприємство є платником ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
68 215,02
UAH з ПДВ
|
65 226,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
68 777,04
UAH з ПДВ
|
65 368,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці |
79 813,33
UAH з ПДВ
|
65 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Очікує рішення |
65 226,42
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 13:36
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 листопада 2019 16:41 |
Коментар щодо відміни: | В зв'язку зі зміною технічного завдання. |
Документи:
04 листопада 2019 16:39
|
№ 2 ПРОТОКОЛ СКАСУВАННЯ.docx |