Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144522 |
Місцезнаходження: | 82127, Україна , Львівська обл., Дрогобицький район, с. Лішня, вул. І.Франка,2 |
Контактна особа: |
Куцик Ярослав Миронович +380324410793 grupa.obs.drog@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 21:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 279 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2019 21:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2019 21:27 |
Зміни.docx | |
02 листопада 2019 21:27 |
ТД - Меблі(2).doc |
02 листопада 2019 21:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2019 21:27 |
Зміни.docx
|
|||
02 листопада 2019 21:27 |
ТД - Меблі(2).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000116 ● 73a240d2b4d4483ca43941acbb5b175c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2020 № 60
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-25-001082-a 25.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що у зв'язку із тим що на веб-порталі уповноваженого органу відсутні поля, щодо вказання джерела фінансування закупівлі, замовником під час публікації річного плану та оголошення, на виконання вимог наказу у полі "примітка", зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є державні кошти. Таким чином, під час публікації документів замовником не порушено вимог наказу, щодо форм документів у сфері публічних закупівель, та вимог закону "про публічні закупівлі" Щодо звіту про виконання договору, повідомляємо, що зазначена інформація оприлюднена на веб-порталі.
2020-03-30 23:51:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
198 190,00
UAH з ПДВ
|
157 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНЮШ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
158 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Дизайн-МК |
199 930,00
UAH з ПДВ
|
189 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" |
231 960,00
UAH з ПДВ
|
229 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2687815196 |
Рішення скасоване |
157 999,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 17:44
|
ЧИМРУК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2687815196 |
Відхилено |
157 999,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 17:47
|
ФОП "ІВАНЮШ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2733416377 |
Переможець |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 13:12
|
Договір | укладений |
04 грудня 2019 13:04
|