Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище км 88+335 - км 105+835, км 105+435 - км 136+168, км 137+385 - км 155+825, км 156+939 – км 163+603 (зимове утримання))
Очікувана вартість
3 015 805,00 UAH
UA-2019-10-25-001001-c bb26894e745446798cec5ce7eacebcbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:32
Очікувана вартість: 3 015 805,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище км 88+335 - км 105+835, км 105+435 - км 136+168, км 137+385 - км 155+825, км 156+939 – км 163+603 (зимове утримання))
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68.3 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище км 88+335 - км 105+835, км 105+435 - км 136+168, км 137+385 - км 155+825, км 156+939 – км 163+603 (зимове утримання). Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-10-000376 ● 0b1df8743dac430787412035352f9b7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-10-25-001001-c 25.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані пояснення та заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2019-12-10-000376 Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище км 88+335 - км 105+835, км 105+435 - км 136+168, км 137+385 - км 155+825, км 156+939 – км 163+603 (зимове утримання)) (№ оголошення: UA-2019-10-25-001001-c) Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає аргументовані пояснення та заперечення на визначені у висновку порушення: Відповідно до абз.2 п.1.3.1. Р. ІІІ Тендерної документації на закупівлю вищезазначених послуг Переможець закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну та додатки до неї для перевірки та погодження (в електронному вигляді), що було забезпечено Переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «Меридіан». А розмістити в електронній системі закупівель відповідно до абз.2 п.1.3 Р. ІІІ Тендерної документації погоджену Замовником договірну ціну та додатки до неї Переможець повинен до укладання договору. Враховуючи вищенаведене, розміщення Переможцем закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Меридіан» на веб-порталі Уповноваженого органу погодженої Замовником договірної ціни та додатків до неї на 7-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є порушенням умов тендерної документації і відповідає встановленим термінам. Щодо надання у складі документів Переможця сертифікату визначення вимірювальних можливостей, повідомляємо, що чинний сертифікат від 09.10.2019 року № ПТ-381/19, виданий комунальному підприємству «Київблагоустрій» терміном дії до 08.10.2021 року був наданий відповідно до п.1.3 Р.ІІІ Тендерної документації у паперовому вигляді Замовнику. При цьому на веб-порталі Уповноваженого органу Переможцем по суто технічним причинам був завантажений сертифікат тільки з попереднім терміном дії. І так як після завантаження Договору закупівля автоматично перейшла в статус «завершена», виправити дану невідповідність стало неможливо. При цьому повідомляємо, що відповідно до технічного завдання вищезазначеної закупівлі не передбачено послуг, які вимагають обов’язкового лабораторного контролю, так як дана закупівля проведена саме на послуги тільки з зимового утримання автомобільних доріг, а також беручи до уваги наявність у Замовника як попереднього, так і поновленого сертифікатів, які мають нерозривний термін дії, Замовником було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію Переможця з вищенаведеної підстави (Протокол від 27.11.2019 року № 134В-4-19). Враховуючи вищевказані пояснення та заперечення у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця вищезазначеної закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «Меридіан».

2019-12-18 10:25:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 2 111 000,00
UAH з ПДВ
1 697 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 2 804 699,00
UAH з ПДВ
1 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 2 231 695,70
UAH з ПДВ
2 231 695,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 2 828 152,54
UAH з ПДВ
2 828 152,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 3 015 704,26
UAH з ПДВ
3 015 704,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 12:07
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:07
Протокол НР.7Z
11 листопада 2019 12:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 листопада 2019 12:07
Лист для клієнтів.7z
11 листопада 2019 12:07
Гарантія 14389-19-17.7z
11 листопада 2019 12:07
Витяг із Статуту.7z
11 листопада 2019 12:07
Банківська ліцензія.7z
11 листопада 2019 12:07
Гарантійний лист Учасника.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 12:47
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:43
Договори оренди Р-18.rar
08 листопада 2019 12:43
Аналогічний договір.rar
08 листопада 2019 12:43
9-Лист захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 12:43
8-Лист санкції.pdf
08 листопада 2019 12:43
7-Довідка ст17.pdf
08 листопада 2019 12:43
5-Довідка субпідрядники.pdf
08 листопада 2019 12:43
4-Довідка працівники.pdf
08 листопада 2019 12:43
3-Довідка наявність МТБ.pdf
08 листопада 2019 12:43
2-Довідка досвід.pdf
08 листопада 2019 12:43
1-ПВ жовтень.pdf
08 листопада 2019 12:43
1-Довідка про Учасника.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 13:25
Кошторис.pdf
25 листопада 2019 17:14
Ліцензія.pdf
25 листопада 2019 17:14
Кошторис.pdf
25 листопада 2019 17:14
Договір з лабораторією.pdf
19 листопада 2019 20:41
Довідка ГУ ДПС.pdf
19 листопада 2019 19:30
Довідка МВС.pdf
11 листопада 2019 09:23
Технологічна карта.pdf
11 листопада 2019 09:23
Проект договору.pdf
11 листопада 2019 09:23
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2019 09:23
Відгук САД.pdf
11 листопада 2019 09:23
Відгук від СКП.pdf
11 листопада 2019 09:23
Аналогічний договір, КБ-3.pdf
11 листопада 2019 09:23
16142 МЕРИДІАН p7s (1).zip

Публічні документи

11 листопада 2019 13:56
Електронний підпис
11 листопада 2019 13:50
Довідки пдф.rar
11 листопада 2019 13:50
Інші документи.rar
11 листопада 2019 13:50
працівники.rar
11 листопада 2019 13:50
Техніка,Офіс,Склад.rar
11 листопада 2019 13:49
Кошторис та графік.rar

Публічні документи

11 листопада 2019 10:18
Електронний підпис
11 листопада 2019 10:17
повноваження та установчі.rar
11 листопада 2019 10:17
Звіт працівників.pdf
11 листопада 2019 10:17
Договірна ціна.pdf
11 листопада 2019 10:17
Договір оренди текхніки.pdf
11 листопада 2019 10:17
Банківська гарантія.zip
11 листопада 2019 10:17
Аналогічний договір.rar
11 листопада 2019 10:17
Анакліз ринку цін.pdf
11 листопада 2019 10:17
Схеми.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ "МЕРИДІАН."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Відхилено 1 697 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:16
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
Відхилено 1 698 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:19
ТОВ "МЕРИДІАН."
#13709728
Переможець 2 231 695,70
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 листопада 2019 17:14
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2019 17:18
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МЕРИДІАН." #13709728

№ рішення у справі

60/68-р/к

Дата рішення у справі

30.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕРИДІАН."
#13709728
2 231 695,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:23
Додаткова угода № 1 від 24.12.2019 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:55
Додатков угода № 1 від 24.12.2019 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2019 09:54
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 17:22
Договір № 547Р-19 від 27.11.2019.pdf укладений
27 листопада 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 083 895,70 грн (два мільйони вісімдесят три тисячі вісімсот дев’яносто п’ять гривень 70 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 147 800,00 грн (сто сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 24 633,33 грн».
Номер договору про закупівлю: 547Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 083 895,70 грн (два мільйони вісімдесят три тисячі вісімсот дев’яносто п’ять гривень 70 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 147 800,00 грн (сто сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 24 633,33 грн».
Номер договору про закупівлю: 547Р-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 24 грудня 2019
Сума оплати за договором: 147 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 633,33 UAH)