Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 3 015 805,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15080 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 13:17 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls | |
25 жовтня 2019 13:16 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx | |
25 жовтня 2019 13:15 |
Додаток № 11 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
25 жовтня 2019 13:15 |
Додаток № 8 Технічне завдання.xls | |
25 жовтня 2019 13:15 |
134В-19 Тендерна документація_зимове утримання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-10-000376 ● 0b1df8743dac430787412035352f9b7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2019 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2019 № 221
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-10-25-001001-c 25.10.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані пояснення та заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2019-12-10-000376 Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі послуг: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище км 88+335 - км 105+835, км 105+435 - км 136+168, км 137+385 - км 155+825, км 156+939 – км 163+603 (зимове утримання)) (№ оголошення: UA-2019-10-25-001001-c) Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає аргументовані пояснення та заперечення на визначені у висновку порушення: Відповідно до абз.2 п.1.3.1. Р. ІІІ Тендерної документації на закупівлю вищезазначених послуг Переможець закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну та додатки до неї для перевірки та погодження (в електронному вигляді), що було забезпечено Переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю «Меридіан». А розмістити в електронній системі закупівель відповідно до абз.2 п.1.3 Р. ІІІ Тендерної документації погоджену Замовником договірну ціну та додатки до неї Переможець повинен до укладання договору. Враховуючи вищенаведене, розміщення Переможцем закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Меридіан» на веб-порталі Уповноваженого органу погодженої Замовником договірної ціни та додатків до неї на 7-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є порушенням умов тендерної документації і відповідає встановленим термінам. Щодо надання у складі документів Переможця сертифікату визначення вимірювальних можливостей, повідомляємо, що чинний сертифікат від 09.10.2019 року № ПТ-381/19, виданий комунальному підприємству «Київблагоустрій» терміном дії до 08.10.2021 року був наданий відповідно до п.1.3 Р.ІІІ Тендерної документації у паперовому вигляді Замовнику. При цьому на веб-порталі Уповноваженого органу Переможцем по суто технічним причинам був завантажений сертифікат тільки з попереднім терміном дії. І так як після завантаження Договору закупівля автоматично перейшла в статус «завершена», виправити дану невідповідність стало неможливо. При цьому повідомляємо, що відповідно до технічного завдання вищезазначеної закупівлі не передбачено послуг, які вимагають обов’язкового лабораторного контролю, так як дана закупівля проведена саме на послуги тільки з зимового утримання автомобільних доріг, а також беручи до уваги наявність у Замовника як попереднього, так і поновленого сертифікатів, які мають нерозривний термін дії, Замовником було прийнято рішення не відхиляти тендерну пропозицію Переможця з вищенаведеної підстави (Протокол від 27.11.2019 року № 134В-4-19). Враховуючи вищевказані пояснення та заперечення у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця вищезазначеної закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «Меридіан».
2019-12-18 10:25:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" |
2 111 000,00
UAH з ПДВ
|
1 697 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
2 804 699,00
UAH з ПДВ
|
1 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕРИДІАН." |
2 231 695,70
UAH з ПДВ
|
2 231 695,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
2 828 152,54
UAH з ПДВ
|
2 828 152,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
3 015 704,26
UAH з ПДВ
|
3 015 704,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" #40593676 |
Відхилено |
1 697 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 17:16
|
|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Відхилено |
1 698 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 17:19
|
|
ТОВ "МЕРИДІАН." #13709728 |
Переможець |
2 231 695,70
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 17:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:23
|
Додаткова угода № 1 від 24.12.2019 р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:55
|
Додатков угода № 1 від 24.12.2019 р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2019 17:22
|
Договір № 547Р-19 від 27.11.2019.pdf | укладений |
27 листопада 2019 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 083 895,70 грн (два мільйони вісімдесят три тисячі вісімсот дев’яносто п’ять гривень 70 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 147 800,00 грн (сто сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 24 633,33 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 547Р-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 083 895,70 грн (два мільйони вісімдесят три тисячі вісімсот дев’яносто п’ять гривень 70 копійок) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 147 800,00 грн (сто сорок сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 24 633,33 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 547Р-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |