Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір офісний)
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2019-10-25-000992-a ● 11c0ed0c0134467eab38ee2f74f6cfd2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 39751280 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Панько Катерина Ігорівна 0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 12:57 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пач.
Папір офісний. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2019 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2019 17:09 |
Тендерна документація.doc | |
25 жовтня 2019 17:09 |
5. Проєкт договору.doc | |
25 жовтня 2019 17:09 |
4. Лис-гарантія ст. 17 Закону.doc | |
25 жовтня 2019 17:09 |
3. Технічні вимоги.doc | |
25 жовтня 2019 17:09 |
2. Кваліфікаційні та інші вимоги.doc | |
25 жовтня 2019 17:09 |
1. Форма ТП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 08:57
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
- Тендерна документація за предметом Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір офісний) не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель предмета закупівлі. Також, Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону. Вимога щодо зазначення учасником закупівлі назви (марки) пропонованого товару наведена у Додатку 3 до тендерної документації.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.
- Тендерна документація за предметом Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір офісний) не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель предмета закупівлі. Також, Додатком 3 до тендерної документації визначено, що у разі якщо ця тендерна документація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 22 цього Закону. Вимога щодо зазначення учасником закупівлі назви (марки) пропонованого товару наведена у Додатку 3 до тендерної документації.
- Пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі – Учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна з урахування податку на додану вартість (ПДВ). У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без урахування ПДВ.
Дякуємо за звернення.
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 28 жовтня 2019 09:17
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 17:03
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Вимоги тендерної документації за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір офісний), у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені Національним антикорупційним бюро України зважаючи на специфіку предмета закупівлі та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, принципів здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону.
Дякуємо за звернення.
Вимоги тендерної документації за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 (Папір офісний), у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені Національним антикорупційним бюро України зважаючи на специфіку предмета закупівлі та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, принципів здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
331 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" |
357 000,00
UAH з ПДВ
|
335 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
358 500,00
UAH з ПДВ
|
335 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
331 500,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 14:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 11:35
|
Договір_433.pdf | укладений |
26 листопада 2019 11:35
|