Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі (Меблі офісні)
Очікувана вартість
20 050,00 UAH
UA-2019-10-25-000955-c 0d9ac3004ca94021a5ca601a62c71f50
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Авраменко Світлана Борисівна

380442589836 planovtbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ`ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 01993865
Вебсайт: http://www.cgcptd.health.kiev.ua
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, вул. Васильківська,35
Контактна особа: Авраменко Світлана Борисівна
380442589836
planovtbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:58
Очікувана вартість: 20 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 Одиниця
Меблі офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, місто Київ, Київ, вул. Васильківська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник надає Покупцю накладну на Товар, що постачається за Договором. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування з відтермінуванням платежу 14 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:13
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вся інформація про умови та технічні характеристики закупівлі товару оприлюднені в Додатку 1 (Технічні (якісні) вимоги до товару) у відкритому доступу для ознайомлення.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
Закупівля здійснюється згідно ЗУ про Публічні закупівлі :
Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою
Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 18 000,00
UAH з ПДВ
17 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 19 960,00
UAH з ПДВ
17 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Переможець 17 780,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
17 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №169_19 від 11.11.19.pdf укладений
11 листопада 2019 10:14