Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 71245000-7 – Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт пл.Музейної у м.Львові")
Очікувана вартість
179 894,62 UAH
UA-2019-10-25-000937-c 49a473b451264c468811ef47c5a8ebe6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушляк Данило Володимирович

380322546604 kushlyak89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Кушляк Данило Володимирович
380322546604
kushlyak89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 – 71245000-7 – Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт пл.Музейної у м.Львові") - відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт пл.Музейної у м.Львові". Джерело фінансування - кошти міцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ф.Ліста, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт по даному договору здійснюється у 2 етапи. Джерело фінансування - кошти міцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Календарні 50
Виконання робіт Оплата робіт по даному договору здійснюється у 2 етапи. Джерело фінансування - кошти міцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

25 жовтня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Науково-виробнича фірма "Рутенія"
#13826635
Переможець 179 894,62
UAH
25 жовтня 2019 13:02

Документи

25 жовтня 2019 13:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 09:56
Додаткова_угода_418.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 13:04
Договір_ПКД_пл.Музейна.pdf укладений
25 жовтня 2019 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна класу наслідків
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML