Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 71245000-7 – Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт пл.Галицької у м.Львові")
Очікувана вартість
146 537,11 UAH
UA-2019-10-25-000517-c a7ed0a7866c6411587ea725a5240939b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушляк Данило Володимирович

380322546604 kushlyak89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Кушляк Данило Володимирович
380322546604
kushlyak89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 – 71245000-7 – Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт пл.Галицької у м.Львові") відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт пл.Галицької у м.Львові"
Джерело фінансування - кошти міцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул.Ф.Ліста,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється у 2 етапи. Джерело фінансування - кошти міцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Календарні 50
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється у 2 етапи. Джерело фінансування - кошти міцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

25 жовтня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Науково-виробнича фірма "Рутенія"
#13826635
Переможець 146 537,11
UAH
25 жовтня 2019 11:24

Документи

25 жовтня 2019 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 10:01
Додаткова_угода_416.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 11:26
Договір_ПКД_Галицька.pdf укладений
25 жовтня 2019 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна класу наслідків
Номер договору про закупівлю: 416
Договір:
Номер додаткової угоди: 416/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML