Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички гумові (латексні) технічні
Очікувана вартість
3 020,00 UAH
UA-2019-10-25-000055-a 8cebeba17ef64c89ba46d5d14c2fb0f4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козорог Людмила Володимирівна

+380987166732 kzvpbidor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987741
Місцезнаходження: 52623, Україна , Дніпропетровська обл., село Медичне, вул. Центральна б.1
Контактна особа: Козорог Людмила Володимирівна
+380987166732
kzvpbidor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2019 09:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 09:33
Початок аукціону: 05 листопада 2019 12:43
Очікувана вартість: 3 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Доставка товару в заклад за рахунок постачальника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пар
Рукавички гумові (латексні) технічні. Джерело фінансування : обласний бюджет (загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52623, Україна, Дніпропетровська область, с.Медичне, вул.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 18424300-0 — Одноразові рукавички

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Рукавички гумові (латексні) технічні Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 09:29
Договір рукавички.DOC
25 жовтня 2019 09:29
Техн.вимоги рукавички.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 жовтня 2019 10:33
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В описі предмету даної закупівлі не йде мова про конкретного виробника чи торгову марку. В технічних вимогах зазначені чіткі характеристики, яким повинен відповідати предмет закупівлі.
3. До участі в закупівлі допускаються всі суб'єкти підприємницької діяльності. Цінова пропозиція оцінюється з урахуванням усіх закладених у неї податків, незалежно від того, чи являється учасник платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕД КОМФОРТ ПЛЮС 2 140,00
UAH з ПДВ
1 754,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 2 000,00
UAH з ПДВ
1 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:56
Щодо ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 11:56
Тех вимоги кух.прилад.pdf
30 жовтня 2019 11:56
пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 11:56
право підпису.pdf
30 жовтня 2019 11:56
Перчатка латекс.pdf
30 жовтня 2019 11:56
наказ про призначення.pdf
30 жовтня 2019 11:56
Договір рукавички.pdf
30 жовтня 2019 11:56
Довідка з банку.pdf
30 жовтня 2019 11:56
відомості.pdf
30 жовтня 2019 11:56
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 11:56
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕД КОМФОРТ ПЛЮС

ФОП Осташевський Я.I.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕД КОМФОРТ ПЛЮС
#42008269
Переможець 1 754,80
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:17

Документи

08 листопада 2019 11:17
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕД КОМФОРТ ПЛЮС
#42008269
1 754,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 11:17
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 09:05
договір укладений
19 листопада 2019 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 1 754,80
UAH