Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні копіювальні пристрої (ДК 021:2015 - 30230000-0 "Компютерне обладнання")
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2019-10-24-002937-b c01df6580a2842de815ef2ff7c0c74f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипів Василь

067-278-93-75 PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02910031
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький район, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Контактна особа: Пилипів Василь
067-278-93-75
PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:39
Очікувана вартість: 1 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Кошти державного бюджету. Багатофункціональні копіювальні пристрої - 140 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
Багатофункціональні копіювальні пристрої (принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська обл., Львів, проспект Шевченка, 17-19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі покупцю у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:48
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 15:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-24-002937-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:01
Вимога змінити Час виходу першої сторінки при друку
Шановний тендерний комітет ! У вашій тендерній документації є посилання на Час виходу першої сторінки при друку, який має бути "Не менше 5,5 с". Хочемо розібратись чи буде суттєво важливо для вас, якщо цей час досягне 8,5 секунд. Тобто різниця буде всього 3 (три секунди) ! Таку різницю не можливо помітити, якщо не друкувати завдання кожної хвилини. А ви і не зможете друкувати так часто тому, що техніка не витримає такого навантаження. Більш того, техніка з мінімальними значеннями Час виходу першої сторінки при друку буде коштувати дорожче. Це пов'язано з тим, що в такій техніці будуть використуватись більш дорогі вузли, які повинні витримати такий швидкий старт роботи пристрою. Зараз виробники друкуючої техніки лазерного типу змагаються між собою за швидкий старт друку. Але така лише трохи більш швидкісна техніка буде і коштувати значно дорожче, ніж техніка, яка вміє друкувати з Часом виходу першої сторінки при друку не більше 8,5 секунд. Для економії державних коштів вимагаємо підняти Час друку першої сторінки до 8,5 секунд.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 15:50
Шановний запитувачу!
Пристрій для робочих груп використовується десятком користувачів послідовно.
Таким чином, кожне окреме нове завдання на друк має першу сторінку (чи навіть єдину сторінку).
Вимога щодо «Часу виходу першої сторінки при друці» значно впливає на час очікування початку друку користувачами.
Розробка сучасних пристроїв виробниками друкуючої техніки лазерного типу підтверджують важливість швидкого старту друку.
Врахоуючи наведене, при підготовці тендерної пропозиції на закупівлю багатофункціональних копіювальних пристроїв просимо дотримуватись технчних вимог та характеристик до Тендерної документації (Додаток№3)
Номер вимоги: UA-2019-10-24-002937-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:27
Вимога переглянути Роздільна здатність сканування у режимі поліпшеної якості
Шановний тендерний комітет ! У вашій тендерній документації є посилання на роздільну здатність сканування у режимі поліпшеної якості: 9600 x 9600 точок на дюйм. Вже давно доведено, що якість сканування звичайних офісних документів з якістю більше 1200 х 1200 точок на дюйм є зайвою так, як призводить до надмірного збільшення розміру файлу зі сканом. Також слід розуміти, що для сканування з якістю 9600 х 9600 точок на дюйм потрібно, щоб ваші комп'ютери мали збільшену потужність процесору та об'єм оперативної пам'яті. Звісно, що і зберігання файлів великого розміру потребує жорстких дисків великої ємності. Тому можна точна вважати, що таке сканування (в режимі поліпшеної якості) не буде корисним і для роботи з документами вашіх співробітників. Поліпшена якість у фізичному сенсі процедури сканування - це фактично суто математичний спосіб сканування за правилами інтерполяції. Інтерполяція - це математичне припущення по обробці інформації. А у разі використання такого математичного припущення ви ризикуєте, що частка зображення при скануванні буде втрачена або замінена на те що запропонує вам програма сканера. Більш того, друкуюча техніка, яка може сканувати "у режимі поліпшеної якості: 9600 x 9600 точок на дюйм" буде коштувати значно дорожче, ніж техніка, яка вміє сканувати з якістю 1200 х 1200 точок на дюйм. Для зберігання достовірності інформації при скануванні та для економії державних коштів вимагаємо виключити з вашої тендерної документації слова - "у режимі поліпшеної якості: 9600 x 9600 точок на дюйм"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 08:48
Шановний запитувачу !
Роздільна здатність сканування у режимі поліпшеної якості: 9600 x 9600 точок на дюйм вимагається для можливості опрацювання (сканування, масштабування) великої кількості офісних документів з відповідною якістю друку.
Технічні вимоги та характкеристики містяться в Додатку №3 до Тендерної документації Замовника.
Врахоуючи наведене, при підготовці тендерної пропозиції на закупівлю багатофункціональних копіювальних пристроїв просимо дотримуватись технчних вимог та характеристик до Тендерної документації (Додаток№3)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 991 200,00
UAH з ПДВ
991 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 1 060 920,00
UAH з ПДВ
1 060 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
11 листопада 2019 16:04
Пропозиція після аукціону.pdf
08 листопада 2019 11:14
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:09
Аналогічні договори.pdf
08 листопада 2019 11:09
Пропозиція.pdf
08 листопада 2019 11:09
Статут.pdf
08 листопада 2019 11:09
Нот. сертифікат ОКІ.pdf
08 листопада 2019 11:09
Свідоцтво ПДВ ТОВ В.М..pdf
08 листопада 2019 11:09
Декларації (2).pdf
08 листопада 2019 11:09
Витяг з ЄДР.pdf
08 листопада 2019 11:09
Висновок OKI.pdf
08 листопада 2019 11:09
ISO.pdf
08 листопада 2019 11:09
Витяг з ПДВ.pdf
08 листопада 2019 11:09
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 19:13
Документи від переможця.pdf
08 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:15
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 16:15
Технічна частина.pdf
08 листопада 2019 16:15
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 991 200,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:31
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 1 060 920,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
1 060 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:21
Договіо - багатофункціональні копіювальні пристрої - ТзОВ НАВІГАТОР СИСТЕМ (04.pdf укладений
04 грудня 2019 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 1 060 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 176 820,00 UAH)