Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги ( послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій)
Очікувана вартість
574 250,10 UAH
UA-2019-10-24-002731-b 64ce7eff113f42e0a3324827781226af
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тютюнник Ольга Василівна

+380432664922 03191928@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03191928
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Грибоєдова, 10а
Контактна особа: Тютюнник Ольга Василівна
+380432664922
03191928@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Абз. 4 ч.5 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що особливості здійснення процедур закупівлі, що визначені цим Законом, встановлюються окремими законами, зокрема для послуг поштового зв’язку. Частиною 1 ст. 2 Закону України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012 №4997-VI передбачено, що закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється в одного учасника. Відповідно до ст.1 Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 р. № 2759-ІІІ послуги поштового зв'язку - продукт діяльності оператора поштового зв'язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів. Згідно ч. 6 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв’язок», для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов'язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Частиною 7 ст. 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв’язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10.01.2002 № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на АТ «Укрпошта». Відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України 28.04.2009 N 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 № 592/16608 - Послуги з виплати та доставки пенсій, соціальних допомог надають підрозділи національного оператора - поштамти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв'язку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 17:30
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги ( послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, населені пункти Вінницького району, м.Вінниця, вул.Грибоєдова, 10 -А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поштові послуги (послуги з виплати та доставки соціальних допомог, у тому числі допомог, пільг та житлових субсидій) Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

24 жовтня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 16:44
повідомлення про намір укласти договір 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-28-000015 ● ac3a465f61f749b194f195991bc3c88f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2019 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.10.2019 №59
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.10.2019 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-10-24-002731-b 24.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Укрпошта" Вінницька дирекція
#20116650
Переможець 574 250,10
UAH
24 жовтня 2019 17:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 17:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Укрпошта" Вінницька дирекція
#20116650
574 250,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:19
Додаткова угоад 1 до дог № 27-18-1048 від 30.10.2019.pdf зміни до договору
02 січня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:22
підписаний договір укладений
30 жовтня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 27-18-1048
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 190 885,18
UAH