Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення антивірусного захисту інформації Eset Endpoint Antivirus для захисту 240 об'єктів на 1 рік. Поновлення
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-10-24-002505-b 07c1ae101491470aa1a18d373dea3c4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віталій Будченко

+380442499673 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 12:25
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення антивірусного захисту інформації Eset Endpoint Antivirus для захисту 240 об'єктів на 1 рік. Поновлення (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, місто Київ, вул. Народного ополчення, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за поставлене програмне забезпечення здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін Акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 18:24
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до Наказу № 10 учасником є – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) Пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Наказом № 10.
Відповідно до законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до Наказу № 10 кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин, після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники у порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни / приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами / приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни. Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну / приведену ціну своєї пропозиції. У разі якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни / приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна / приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну / приведену ціну його пропозиції.
Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини.
На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни
Отже, Пропозиції мають право подавати будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично ЕСЗ за кінцевою вартістю Пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУБІТ" 74 131,20
UAH
74 131,20
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА" 74 800,00
UAH
74 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 13:40
Електронний підпис
01 листопада 2019 13:39
Пропозиція_Final.pdf
31 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис
31 жовтня 2019 13:49
Статут_2015_ТОВ_Кубіт.pdf
31 жовтня 2019 13:49
Протокол1_Кубіт.pdf
31 жовтня 2019 13:49
Пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 13:49
Наказ1_Кубіт.pdf
31 жовтня 2019 13:49
Довідка щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:32
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:32
Цінова пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Технічні вимоги.pdf
31 жовтня 2019 16:32
ст 17.pdf
31 жовтня 2019 16:32
ст 16.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Сертифікат eset.pdf
31 жовтня 2019 16:32
РЕГ ДОКУМЕНТИ.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Згода на обробку даних.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Довідка (санкції).pdf
31 жовтня 2019 16:32
Довідка (довкілля).pdf
31 жовтня 2019 16:32
Відповдність ТВ.pdf
31 жовтня 2019 16:32
Авторизац.лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУБІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУБІТ"
#39389872
Переможець 74 131,20
UAH
04 листопада 2019 17:07

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУБІТ"
#39389872
74 131,20
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 18:53
Договір.pdf укладений
13 листопада 2019 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у розділ 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» договору про надання послуг в зв'язку із зміною платіжних реквізитів Замовника відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні»
Номер договору про закупівлю: 85-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML