Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісно-технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)Mini (власні кошти)
Очікувана вартість
7 407,50 UAH
UA-2019-10-24-001996-b e0ee78fd62504c2d8e0b8a5e41547ec2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:55
Очікувана вартість: 7 407,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з сервісно-технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)Mini
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин , вул. Васьковського, 8, виробничий підрозділ Козятинська дирекція залізничних перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги з сервісно-технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (РРО)Mini проводиться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання – передачі наданих послуг та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної відповідно до вимог чинного законодавства в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 14:55
ТД_послуги_з_сервісно_технічного_обслуговування_РРО.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА 7 397,50
UAH
7 397,50
UAH
Документи
Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2" 7 407,50
UAH
7 407,50
UAH
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 10:23
6 Лист згода.pdf
08 листопада 2019 10:23
5 Довідка модельний статут.pdf
08 листопада 2019 10:23
4.2 Приказ Директор ЦСО.pdf
08 листопада 2019 10:23
4.1 Протокол Директор ЦСО.pdf
08 листопада 2019 10:22
1.2 Лист-відгук.PDF

Публічні документи

07 листопада 2019 12:41
наказ.pdf
07 листопада 2019 12:40
Рішення.pdf
07 листопада 2019 12:40
Статут.pdf
07 листопада 2019 12:40
Договір з еквайєром.pdf
07 листопада 2019 12:40
довідки,листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА

Мале приватне виробничо-впроваджувальне підприємство "ТЕХНОСЕРВІС-2"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА
#24594889
7 397,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:27
ДУ_РРО_МІНІ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 12:01
ДОГОВІР Договір РРО міні.pdf укладений
27 листопада 2019 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Внесені зміни в п. 1.2,3.1, 3.2, 6.1.1, 1.1,13.2 та додаток 2 договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ-ДН-2-191357/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-2-191357/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 10 197,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 699,50 UAH)