Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій (БФП).
Очікувана вартість
20 775,00 UAH
UA-2019-10-24-001704-c 4545fad710274f4a9cd379b1caf6f4c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седько Тетяна Степанівна

+380976575214 973940@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ, ЧЛЕНІВ ЇХ РОДИН ТА СІМЕЙ ЗАГИБЛИХ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42655833
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ПРОВУЛОК ВОКЗАЛЬНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Седько Тетяна Степанівна
+380976575214
973940@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 16:43
Очікувана вартість: 20 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 207,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Багатофункціональний пристрій (БФП).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, провулок Вокзальний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:53
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 09:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.1) В нашій документації відсутні назви конкретних торгових марок, тому до розгляду приймаються товари різних виробників. У випадках, коли найменування товарів, робіт або послуг витрати яких містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
2) Ми не будемо зобов'язувати учасників, така вимога порушує принцип недискримінації учасників, зазначений чинним законодавством із проведення закупівель.
3) Так, щодо статусу планика/неплатника ПДВ обмежень немає. Пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Система проведення аукціона автоматично розглядає остаточні пропозиції учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 20 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:26
Пропозицiя20000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 12:18

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 листопада 2019 13:03