Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Техніка офісна
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2019-10-24-001521-c 1f2fa8436c4545cf803a58de2650a913
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ізвощіков Олексій Сергійович

380444864514 aizvoschikov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 34966254
Вебсайт: http://shev.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Контактна особа: Ізвощіков Олексій Сергійович
380444864514
aizvoschikov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 16:30
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:45
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Техніка офісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, Білоруська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2019
ДК 021:2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Техніка офісна Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 16:03
Вимоги загальні.docx
24 жовтня 2019 16:02
Техніний опис закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Допускається товар еквівалентний вимогам, окрім першої та другої позиції. Оскільки вже наявний даний товар, та певні технічні частини аналогічні.
Всі учасники в довідці Розширені характеристики пропонуємого товару надають назву та модель товару.
Всі учасники приймають участь у закупівлях, пропозиція буде прирівняна шляхом умовного додавання ПДВ. Перевага надається платнику ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 14 131,00
UAH з ПДВ
12 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 30 696,00
UAH з ПДВ
12 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:13
ЦІНОВА пропозиціЯ (1).pdf
28 жовтня 2019 16:28
Довідка.pdf
28 жовтня 2019 16:28
Довідка 2.pdf
28 жовтня 2019 16:28
Тех. хар..pdf
28 жовтня 2019 16:28
ЦІНОВА пропозиціЯ.pdf
28 жовтня 2019 16:28
Установчі док.(підпис).pdf
28 жовтня 2019 16:28
Аналог.дог. відгук.pdf
28 жовтня 2019 16:28
Довідка без печатки.pdf
28 жовтня 2019 16:28
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:07
Сервіс_центри.pdf
28 жовтня 2019 14:07
Пропозиція 30696,00.pdf
28 жовтня 2019 14:07
Лист Гарантія.pdf
28 жовтня 2019 14:07
Згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Очікує рішення 12 605,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 14:06

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 жовтня 2019 14:26
Коментар щодо відміни: Зміна технічного завдання.