Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленові мішки та пакети для сміття ( Фінансування за рахунок коштів НСЗУ)
Очікувана вартість
3 750,00 UAH
UA-2019-10-24-001017-b c2e5be3082964c44a730ecd3144e7dbd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Дулунц

+380994222173 economist_kzpml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37865549
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90
Контактна особа: Альона Дулунц
+380994222173
economist_kzpml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 11:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 11:34
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:55
Очікувана вартість: 3 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 одиниця
Поліетиленові мішки та пакети для сміття ( Фінансування за рахунок коштів НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, м.Підгородне, вул. Шосейна, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 11:35
Додаток2 (Квалификация).doc
24 жовтня 2019 11:35
Форма пропозиції дод3.docx
24 жовтня 2019 11:35
оголошення.docx
24 жовтня 2019 11:35
додаток 1.docx
24 жовтня 2019 11:35
додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:26
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Так, ми допускаємо на торги товари, торгова марка яких відрізняться від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам , щодо предмета закупівлі. В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». 2.Усі учасники аукціону подають свої Комерційні пропозиції згідно форми, яка визначена у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель процедури. Назва товару повинна збігатися із назвою, яка зазначена в копії паспорта якості або копії сертифіката якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). 3. Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку № 1 до тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції без ПДВ”». Якщо учасник не є платником ПДВ, загальна вартість товару без ПДВ враховується як вартість товару з ПДВ, тобто розглядається остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКСІО" 3 222,00
UAH з ПДВ
2 841,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 3 460,00
UAH з ПДВ
2 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА" 3 726,00
UAH з ПДВ
2 943,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 12:26
Форма пропозиції дод3.pdf
28 жовтня 2019 12:26
Техничні умови.pdf
28 жовтня 2019 12:26
качество.rar
28 жовтня 2019 12:26
документы.rar

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:30
якісні мішки.pdf
28 жовтня 2019 15:30
Уставні завірені.pdf
28 жовтня 2019 15:30
техвимоги.pdf
28 жовтня 2019 15:30
пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 15:30
право підпису.pdf
28 жовтня 2019 15:30
наказ про призначення.pdf
28 жовтня 2019 15:30
договір.pdf
28 жовтня 2019 15:30
Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2019 15:30
відомості.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 12:20
протокол_зборів.pdf
28 жовтня 2019 12:20
наказ директор.pdf
28 жовтня 2019 12:20
реквізити.pdf
28 жовтня 2019 12:20
Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 12:20
виписка.pdf
28 жовтня 2019 12:20
Статут_1.pdf
28 жовтня 2019 12:20
термін придатності.pdf
28 жовтня 2019 12:20
гарантія.pdf
28 жовтня 2019 12:20
представник.jpg
28 жовтня 2019 12:20
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКСІО"

ФОП Осташевський Я.I.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКСІО"
#41753727
Переможець 2 841,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 09:24

Документи

01 листопада 2019 09:24
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:24
97.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКСІО"
#41753727
2 841,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2019 09:24
Електронний підпис
01 листопада 2019 09:24
97.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:00
117.pdf укладений
06 листопада 2019 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 841,00
UAH (в тому числі ПДВ 473,50 UAH)