Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення комунального некомерційного підприємтсва "Центрльна міська клінічна лікарня" Сусмької міської ради за адресою: м.Суми, по вул. 20 років Перемоги
Очікувана вартість
352 641,00 UAH
UA-2019-10-24-000872-b 75536edfa19c48b495f79a047bfc862f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг - згідно з договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приймального відділення комунального некомерційного підприємтсва "Центрльна міська клінічна лікарня" Сусмької міської ради за адресою: м.Суми, по вул. 20 років Перемоги (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює перерахування авансу, згідно рахунку, на придбання матеріалів в розмірі 30 % від ціни Договору, що становить 105792,30 грн., відповідно до п. 1, п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 23.04.2014 року №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, а решту коштів після підписання сторонами акту приймання виконаних робіт (КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) у межах відповідних бюджетних призначень на 2019 рік. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 жовтня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСОВЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2817116873
Переможець 352 641,00
UAH
24 жовтня 2019 11:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 11:21
Договір кап ремонт приймального відділення.pdf укладений
24 жовтня 2019 11:20