Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга
Очікувана вартість
64 399,20 UAH
UA-2019-10-24-000546-c 73019ba2e6a74bfa9a007e6d6bf454ad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глаголич Іван Іванович

380312614532 glagolich@zka.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42262749
Вебсайт: http://court.gov.ua/sud4806/
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Довженка, 7
Контактна особа: Глаголич Іван Іванович
380312614532
glagolich@zka.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) передбачено, що функціями тендерного комітету, зокрема, але не виключно є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Серед таких закупівель, які потрібно провести у 2019р. є закупівля по предмету Поточний ремонт із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). Враховуючи вище наведене, Закарпатським апеляційним судом було оголошено проведення відкритих торгів по предмету закупівлі Поточний ремонт із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). Торги були оголошенні за наступними номерами: UA-2019-09-13-001441-a, UA-2019-10-01-000528-a. Однак, у зв’язку з відсутністю учасників, а саме в обох випадках для участі не подано жодної пропозиції, система двічі автоматично відмінила торги на підставі абзацу 5 частини 1, статті 31 Закону.
Так, статтею 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Не укладення договору на закупівлю по предмету закупівлі Поточний ремонт із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) призведе до негативного впливу на господарську діяльність суду.
Враховуючи вищенаведені факти та у відповідності до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі по предмету закупівлі Поточний ремонт із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Беручи до уваги вищенаведене, 21.10.2019 року Замовником було проведено переговори з ФОП Павлюх Володимир Андрійович з приводу закупівлі послуг з Поточного ремонту із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Цінова пропозиція, що була подана ФОП Павлюх В. А. на переговори, стосовно надання послуг з Поточного ремонту із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) становила 64 161 грн. 00 коп. (шістдесят чотири тисячі сто шістдесят одну грн.. 00 коп.) без ПДВ.
Так, розглянувши документи, що були надані ФОП Павлюх В. А. в складі пропозиції на переговорах, та враховуючи принципи здійснення закупівель, тендерний комітет дійшов до висновку, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям та зможе якісно і вчасно надати послуги з поточного ремонту. В зв’язку з чим, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з вказаним вище учасником процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 11:49
Оскарження наміру укласти договір: 04 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із влаштування підвісних стель 1 поверху Закарпатського апеляційного суду по вул. О. Довженка, 7 у м. Ужгород 1 черга (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Довженка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 жовтня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Павлюх Володимир Андрійович
#2271023730
Переможець 64 161,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 11:49

Документи

24 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:47
Про намір ПОТОЛКИ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 11:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Павлюх Володимир Андрійович
#2271023730
64 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:47
Про намір ПОТОЛКИ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 10:40
Договір підвісні стелі 1.pdf укладений
07 листопада 2019 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 161,00
UAH