Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Комплект лабораторного обладнання для вимірювання нітрогену та протеїну в харчових продуктах та їх складових)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000379-c 7c742999fb384ad78c705f9244cba5c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Леся Петрівна

380442879020 scherbak2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 02070938
Вебсайт: http://nuft.edu.ua
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд.68
Контактна особа: Щербак Леся Петрівна
380442879020
scherbak2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 15:38
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект лабораторного обладнання для вимірювання нітрогену та протеїну в харчових продуктах та їх складових
(Джерело фінансування - кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 38540000-2 — Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної, рахунку-фактури), наданих Замовнику при оформленні поставки. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 16:57
перелік змін від 04.11.doc
04 листопада 2019 16:57
ТД лабораторне обладнання зміни.doc
04 листопада 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 16:57
перелік змін від 04.11.doc
04 листопада 2019 16:57
ТД лабораторне обладнання зміни.doc
24 жовтня 2019 11:24
ТД лабораторне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміна ТЗ
Дата подання: 29 жовтня 2019 17:41
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:08
Доброго дня, Частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення вказаної вимоги у документації порушують вимоги частини 4 статті.22 вищенаведеного Закону, а також один із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме недискримінація учасників. Також згідно ч.3 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо внести зміни до ТЗ, а саме змінити наступні вимоги які стосуються автоматичного дистиллятора Змінити вимогу Автоматичні захисні дверцята (з моторизованим закриванням) на Захисні дверцята Видалити вимогу Функція колориметричного титрування за зміною кольору. Виходячи з вищенаведеного, порушується принцип конкурентоспроможності, оскільки участь у Процедурі, за таких умов, зможе взяти лише «штучно» обмежена кількість учасників, що суперечить нормам та Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Процес дистиляції передбачає використання агресивних реагентів та процес нагрівання, що може призвести до травмування оператора під час виконання аналізу. Наявність автоматичних захисних дверцят (з моторизованим закриванням) є важливим для охорони праці працівників, студентів, науковців. Автоматичне моторизоване закривання гарантує безпечну роботу оператора та неможливість втручання в процес дистиляції до його закінчення. Але ця вимога є не суттєвою, тому ми погоджується з видаленням в ТД вимоги щодо наявності в автоматичному дистиляторі автоматичних захисних дверцят (з моторизованим закриванням).
2. Згідно опису методики ручного титрування, визначення завершення титрування відбувається за фіксацією зміни кольору індикатора. Тому провідні виробники обладнання для дистиляції пропонують рішення з функцією колориметричного титрування за зміною кольору, що максимально відтворює умови ручного титрування відповідно до вимог українського законодавства. Також перевагою автоматичного колориметричного титрування є те, що система не потребує додаткового технічного обслуговування, такого як для потенціометричного. Наприклад, періодичне чищення електроду, використання додаткове розчинів для зберігання та заповнення.
Замовник відхиляє вимогу видалити функцію колориметричного титрування за зміною кольору, так як мінімум є 2 провідних виробника обладнання такого типу, де передбачена дана функція.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" 1 989 600,00
UAH з ПДВ
1 989 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:18
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:06
Технічна частина 4.pdf
12 листопада 2019 16:06
Технічна частина 3.pdf
12 листопада 2019 16:06
Технічна частина 2.pdf
12 листопада 2019 16:06
Технічна частина 1.pdf
12 листопада 2019 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 16:06
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 12:00
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:00
ДПІ 2019-11-13 НУХТ.PDF
20 листопада 2019 12:00
документи переможця.pdf
12 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 16:10
Технічна частина 4.pdf
12 листопада 2019 16:10
Технічна частина 3.pdf
12 листопада 2019 16:10
Технічна частина 2.pdf
12 листопада 2019 16:10
Технічна частина 1.pdf
12 листопада 2019 16:10
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА"
#41776037
Відхилено 1 230 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
#38576300
Переможець 1 989 600,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"
#38576300
1 989 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 09:58
№01-323Т від 05.12.2019 р..pdf укладений
05 грудня 2019 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 989 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 331 600,00 UAH)