Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки/відновлення картриджів
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-10-24-000267-c dcddcace79db451fb116462969cd5b2a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Хоменко Яна Олександрівна

380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Хоменко Яна Олександрівна
380443667613
yana.homenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2019 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки/відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг -Оплата здійснюється у національній валюті шляхом перерахування з казначейського рахунку Замовника грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі акту наданих Послуг. -Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Замовником рахунку-фактури від Виконавця та/або підписання Сторонами Акту наданих послуг за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. -У випадку відсутності фінансування або його затримки, розрахунки за надані послуги переноситься до моменту надходження фінансування для оплати таких послуг. -Замовник не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов’язується здійснити оплату вартості наданих Виконавцем послуг протягом 10 робочих днів з дати надходження відповідного бюджетного фінансування коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” 3 888,00
UAH з ПДВ
3 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:55
Електронний підпис
28 жовтня 2019 15:51
СТАТУТ_2019_.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Форма_4ОПП.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Наказ_протокол.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Маккон_дилер2019.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Захист довкілля.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Договір_оренди2019.pdf
28 жовтня 2019 15:51
ДовідкаЭДРПОУ.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Витяг з реєстру ПДВ_2019.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Витяг з ЕДР_2019.pdf
28 жовтня 2019 15:51
Виписка ЄДР.pdf
28 жовтня 2019 15:50
ISO 9001 та 14001.pdf
28 жовтня 2019 15:50
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”
#16285789
Переможець 3 888,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”
#16285789
3 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 37.pdf укладений
14 листопада 2019 12:47