Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул.Вирівській в м.Конотоп
Очікувана вартість
3 650 000,00 UAH
UA-2019-10-23-003152-b 479a369b303e48a0a7557482b0bd5687
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Луцик

+380679312654
+380544725158
ugkg_kon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 23045927
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, проспект Миру, 8
Контактна особа: Світлана Миколаївна Луцик
+380679312654,+380544725158
ugkg_kon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:21
Очікувана вартість: 3 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул.Вирівській в м.Конотоп (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул.Вирівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання актів наданих послуг; у разі затримки бюджетного фінансування не з вини замовника, оплата за послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі (джерело фінансування - міський бюджет) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 18:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 жовтня 2019 18:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-27-000009 ● 70d4a449041746f99855ceb024ecbe5c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2019 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.12.2019 № 46

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.12.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-23-003152-b 23.10.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління житлово-комунального господарства на висновок від 14.01.2020 щодо проведеного моніторингу повідомляє: Виявлені під час моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул.Вирівській в м.Конотоп» недоліки враховані. У подальшому процедури закупівель будуть проводитись із дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: при складанні тендерної документації буде враховані вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 та пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховані вимоги частини 2 статті 32 Закону. Щодо установлених порушень, повідомляємо, що їх неможливо усунути, так як зі скороченням видатків на здійснення закупівлі тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства було прийнято рішення визнати торги такими, що не відбулися у зв’язку зі скороченням видатків на закупівлю Послуг відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», закінченням бюджетного року.

2020-01-20 17:18:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУД УКРАЇНА" 3 173 667,83
UAH з ПДВ
3 173 667,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 3 517 715,42
UAH з ПДВ
3 450 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" 3 450 891,41
UAH з ПДВ
3 450 891,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 16:29
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:20
Шевченка Юрів056.pdf
08 листопада 2019 16:20
Шевченка северінивка061.pdf
08 листопада 2019 16:20
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf
08 листопада 2019 16:20
СТАТУТ113.pdf
08 листопада 2019 16:20
про Вугільний052 (1).pdf
08 листопада 2019 16:20
Податковий розрохунок109.pdf
08 листопада 2019 16:20
Паспорт115.pdf
08 листопада 2019 16:20
Олега Кошевого054.pdf
08 листопада 2019 16:20
нижний масив053.pdf
08 листопада 2019 16:20
НДС107.pdf
08 листопада 2019 16:20
Наказ050.pdf
08 листопада 2019 16:20
Лицензия106.pdf
08 листопада 2019 16:20
Кошторисні розрахунки.pdf
08 листопада 2019 16:20
Заводська055 (1).pdf
08 листопада 2019 16:20
Договір аренда.pdf
08 листопада 2019 16:20
довідка с банку120.pdf
08 листопада 2019 16:20
Витяг новий104.pdf
08 листопада 2019 16:20
Виписка105.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 19:42
Електронний підпис
19 листопада 2019 19:39
Довідки ст.17.pdf
19 листопада 2019 19:39
Довідка МВС.pdf
19 листопада 2019 19:39
Довідка ДФС.pdf
15 листопада 2019 16:48
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:46
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:07
Установчі документи.rar
08 листопада 2019 12:07
Технічне завдання.pdf
08 листопада 2019 12:07
Тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 12:07
Проект договору.pdf
08 листопада 2019 12:07
Кошторисні розрахунки.pdf
08 листопада 2019 12:07
Договір техніка.pdf
08 листопада 2019 12:07
Договір земельної ділянки.PDF
08 листопада 2019 12:07
Довідки ст.17.pdf
08 листопада 2019 12:07
Довідка обладнання та мтб.pdf
08 листопада 2019 12:07
Довідка АБЗ.pdf
08 листопада 2019 12:07
Гарантійні листи і довідки.pdf
08 листопада 2019 12:07
Аналогічний договір.pdf
08 листопада 2019 12:07
АБЗ.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 16:09
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:08
173-250.pdf
08 листопада 2019 16:08
2-97.pdf
08 листопада 2019 16:08
98-172.pdf
08 листопада 2019 16:07
251-320.pdf
08 листопада 2019 16:07
321-325 Проект договору.PDF
08 листопада 2019 16:07
Тендерна Пропозиція.PDF
08 листопада 2019 16:07
1.PDF
08 листопада 2019 16:07
348.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМБУД УКРАЇНА"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМБУД УКРАЇНА"
#40403968
Відхилено 3 173 667,83
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 19:48
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Переможець 3 450 800,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 18:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
3 450 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2019 17:21
Коментар щодо відміни: Рішенням Сумської ОДА від 05.11.2019 (33 сесія 7 скликання) «Про внесення змін до рішення Сумської обласної ради від 14.12.2018 «Про обласний бюджет Сумської області на 2019 рік» внесено зміни по м.Конотоп в частині зменшення суми субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.
Документи:
27 грудня 2019 17:21
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:17
Протокол 3.FR12.pdf