Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-10-23-002898-b 4c43da6b124b46158868258ab8331ce2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Юлія Сергіївна

+380951913762 Vpz@adm.kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35084241
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Велика Перспективна 40
Контактна особа: Коломієць Юлія Сергіївна
+380951913762
Vpz@adm.kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 11:05
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Велика Перспективна 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сервер Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:32
Тендерна документація (Сервер)05.11.19.doc
05 листопада 2019 15:32
Зміни до тендерної документації 05.11.19.pdf
31 жовтня 2019 14:58
Тендерна документація (Сервер).doc
31 жовтня 2019 14:58
Зміни до тендерної документації скан.pdf
23 жовтня 2019 17:11
Тендерна документація (Сервер)
23 жовтня 2019 17:08
Тендерна документація (Сервер).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 10:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції і тому не вказуємо торгові марки або моделі в тендерній документації, єдина умова характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені в технічних характеристиках;
2) - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Якщо учасником не буде виконана дана умова - його тендерна пропозиція буде відхилена.
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
До участі у торгах допускаються учасники будь-якої форми власності, основний критерій - ціна пропозиції визначена у ході аукціону, в незалежності включає ця ціна ПДВ чи ні. Вимога зазначити підставу неплатників податків зазначена лише для правильного оформлення платіжних документів.
Технічні вимоги
Дата подання: 24 жовтня 2019 12:47
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 10:18
п. 12.8 Лист 7 тендерної документації Примірник програмного забезпечення Windows 10 професійна 64-bit має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері або іншими відповідними позначками. У разі якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Просимо надати роз'ясненни відповідно вказаного пункту. Предмет закупівлі - сервери
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Вашого запитання повідомляємо наступне.
При поставці Серверу до Кіровоградського окружного адміністративного суду, програмне забезпечення Windows 10 професійна 64-bit повинно бути встановлене, але не активоване.
Ключ-наліпки з ліцензією повинен бути захищений від читання до моменту встановлення серверу та активації в Кіровоградському окружному адміністративному суді.
Якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником необхідно надати підтвердження у вигляді Листа від виробника, що підтверджує факт встановлення Windows 10 64-bit саме виробником, або посилання на цей пристрій на сайті виробника з можливістю перевірити дану інформацію про встановлення програмного забезпечення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 294 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВУДІНВЕСТ" 298 200,00
UAH з ПДВ
298 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:46
Кваліфікаційні документи.pdf
12 листопада 2019 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

12 листопада 2019 16:58
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:14
3_Технічна_частина.pdf
12 листопада 2019 16:14
2_Кваліфікаційні_документи.pdf
12 листопада 2019 16:14
1_Тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОВУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 294 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:05
Договір укладений
05 грудня 2019 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 294 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 000,00 UAH)