Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (принтер)
Очікувана вартість
4 750,00 UAH
UA-2019-10-23-002179-b 255ac840f5d4434e8d2875df8c7517f8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2019-09-17-000385-a та UA-2019-10-02-002176-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання (принтер)). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання (принтер)) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 15:23
Оскарження наміру укласти договір: 03 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (принтер)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп’ютерне обладнання (принтер). Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, Музейна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлені документи:- видаткову накладну. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

23 жовтня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 15:18
протокол переговорів.pdf
23 жовтня 2019 15:18
Повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 4 750,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:23

Документи

23 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:22
Протокол від 23.10.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 15:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
4 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:22
Протокол від 23.10.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:11
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 11:16
договір №153 від 04.11.2019.pdf укладений
04 листопада 2019 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 791,67 UAH)