Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку)
Очікувана вартість
67 608,00 UAH
UA-2019-10-23-001734-c cdf35d41909847e4abba4e0ada779060
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глаголич Іван Іванович

380312614532 glagolich@zka.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42262749
Вебсайт: http://court.gov.ua/sud4806/
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Довженка, 7
Контактна особа: Глаголич Іван Іванович
380312614532
glagolich@zka.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний Maestro STANDARD PLUS (A4, 161%, клас B, 80 гр/м2, 500 аркушів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 пачка
Папір офісний Maestro STANDARD PLUS (A4, 161%, клас B, 80 гр/м2, 500 аркушів) (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Довженка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує поставлений Виконавцем Товар згідно договору та накладної протягом 7 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений Товар. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 жовтня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 67 608,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:38

Документи

23 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 16:41