Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електропостачання робітничого селища Тальнівського щебеневого заводу за адресою: Черкаська обл., м. Тальне, вул. Кар'єрна, пров. Робітничий. Будівництво КТП-10/0,4кВ, повітряних ліній 0,4 кВ, встановлення розрахункового обліку електричної енергії
Очікувана вартість
1 801 348,70 UAH
UA-2019-10-23-001686-b e6815847146b4657a13a90791c8a0280
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Віталійович Юрченко

+380473130905 radatalne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04061607
Вебсайт: http://misto.talnern.gov.ua/
Місцезнаходження: 20400, Україна , Черкаська обл., Тальнівський р-н, м. Тальне, вул. Соборна, 30 Б
Контактна особа: Олексій Віталійович Юрченко
+380473130905
radatalne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 11:07
Очікувана вартість: 1 801 348,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг закупівлі визначено у відповідності до технічного завдання до тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі по даному об’єкту будівництва згідно проектно-кошторисної документації становить – 1801348,70 грн. з ПДВ, та в тому числі додаткові витрати, пов’язані із інфляційними процесами у орієнтовному розмірі до 12820,80 грн. з ПДВ, кошти на покриття ризиків у орієнтовному розмірі до 27535,50 грн. з ПДВ, а також кошти на перевезення працiвникiв будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом у орієнтовному розмірі до 122553,60 грн. з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Електропостачання робітничого селища Тальнівського щебеневого заводу за адресою: Черкаська обл., м. Тальне, вул. Кар'єрна, пров. Робітничий. Будівництво КТП-10/0,4кВ, повітряних ліній 0,4 кВ, встановлення розрахункового обліку електричної енергії (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, місто Тальне, вул. Кар'єрна, пров. Робітничий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
23 жовтня 2019 14:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Центр-Монтаж-Енерго 1 749 590,42
UAH з ПДВ
1 740 090,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 1 775 000,00
UAH з ПДВ
1 775 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 20:04
довідка МВС
20 листопада 2019 19:50
ДОВІДКА ОДПІ
20 листопада 2019 19:46
довідка МВС
07 листопада 2019 09:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 08:27
Відгук Черкасиобленерго.pdf
06 листопада 2019 13:45
Garantiya_8 000.zip
05 листопада 2019 14:43
довідка про працівників 2.pdf
05 листопада 2019 14:43
довідка про працівників.pdf
05 листопада 2019 14:31
Акти виконаних робіт 3.pdf
05 листопада 2019 14:31
Акти виконаних робіт 2 .pdf
05 листопада 2019 14:31
Аналогічний договір 2 .pdf
05 листопада 2019 14:09
Акти виконаних робіт .pdf
05 листопада 2019 14:09
Аналогічні договора .pdf
05 листопада 2019 14:09
Бухгалтерська довідка.pdf
05 листопада 2019 14:09
договора оренди.pdf
05 листопада 2019 13:20
Гарантійні листи.pdf
05 листопада 2019 11:48
Стаття 17.pdf
05 листопада 2019 11:48
Установчі_Статут.pdf
05 листопада 2019 11:48
Установчі_ Дозвола.pdf
05 листопада 2019 11:48
Директор Бебешко В.О.pdf
05 листопада 2019 11:48
Кошториси.pdf
05 листопада 2019 11:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 14:15
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:11
Статут Євробудстандарт.pdf
07 листопада 2019 14:11
Трудова Удовиченко.pdf
07 листопада 2019 14:11
Трудова Баджурак.pdf
07 листопада 2019 14:11
Трудова Чосенко.pdf
07 листопада 2019 14:11
Трудова Мірошник.pdf
07 листопада 2019 14:11
ПРОЕКТ договору.pdf
07 листопада 2019 14:11
Трудова Гаригін.pdf
07 листопада 2019 14:11
Аналогічний договір та акт.pdf
07 листопада 2019 14:11
ст 17 Тальне.pdf
07 листопада 2019 14:11
Трудова Хоптяр.pdf
07 листопада 2019 14:11
Довідка про субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Центр-Монтаж-Енерго

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Центр-Монтаж-Енерго
#34571728
Переможець 1 740 090,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 21:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 21:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Центр-Монтаж-Енерго
#34571728
1 740 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 16:36
Додаткова угода 5 від 03.02.2021.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:32
Додаткова угода №4 до договору 178-12-19.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:59
Додатковий договір №3.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:51
Додатковий договір.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 16:29
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.pdf укладений
09 грудня 2019 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням технічних можливостей електронного майданчика в частині вибору підстав для внесення змін до договору, підстави внесення змін читати в редакції згідно додаткової угоди № 1 від 12.12.2019р. Сума договору після внесення змін - 1740090 грн. з ПДВ. Обсяг робіт - згідно додатків до договору.
Номер договору про закупівлю: 178-12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 178-12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 178-12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 178-12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 659 444,95
UAH (в тому числі ПДВ 276 574,16 UAH)