Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблок
Очікувана вартість
9 113,02 UAH
UA-2019-10-23-001418-b ce3533a6c9c447919ffdb7a766e8d552
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дідик

+380675855303 alexandr.kom.ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Томашпільської РДА
Код ЄДРПОУ: 03191785
Місцезнаходження: 24200, Україна , Вінницька обл., смт. Томашпіль, вул. Шевченка, 2
Контактна особа: Тетяна Дідик
+380675855303
alexandr.kom.ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 13:00
Очікувана вартість: 9 113,02 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24200, Україна, Вінницька область, смт. Томашпіль, пл. Т.Шевченка 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 13:02
ДОДАТОК №3 ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ!.doc
23 жовтня 2019 13:02
ДОДАТОК №2 ПРОЕКТ ДОГОВОРА.doc
23 жовтня 2019 13:02
ДОДАТОК №1 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
23 жовтня 2019 13:02
ОГОЛОШЕННЯ (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:22
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 15:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації. Розглядатимемо ціну як остаточну і не додаватимемо суму ПДВ 20%!

Інформація про відміну

Дата відміни
07 листопада 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій