Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Печатки та штампи)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001077-c e048df8b5eaa471093040d5d09ba6af1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 statist@nikgor.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
statist@nikgor.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 14:21
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 14:21
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:13
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Печатки та штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата наданого товару проводиться ЗАМОВНИКОМ після підписання сторонами видаткової накладної, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту виставляння ВИКОНАВЦЕМ відповідного рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:17
Додаток 6.docx
23 жовтня 2019 14:17
Додаток 5.pdf
23 жовтня 2019 14:17
ДОГОВІР.docx
23 жовтня 2019 14:17
Додаток 3.pdf
23 жовтня 2019 14:17
Додаток 2.pdf
23 жовтня 2019 14:17
Додаток 1.docx
23 жовтня 2019 14:17
Тендерна документація 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:07
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання повідомляємо наступне. Предметом даної закупівлі є - ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Печатки та штампи). В Технічних вимогах (Додаток 3) до Тендерної документації Замовник зазначає ВИГОТОВЛЕННЯ печаток та штампів згідно макетів, тому питання стосовно еквіваленту цього товару є некоректним.
Щодо другого питання повідомляємо наступне.
Так, допускаємо. Ціна усіх учасників буде розглядатися в остоточному вигляді за результатами аукціону без порівняння ціни всіх учасників без врахування ПДВ
Щодо технічного завдання
Дата подання: 25 жовтня 2019 14:33
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 14:09
Доброго дня шановний замовнику. Питання наступні: - Як оформлювати цінову пропозицію згідно технічного завдання, адже в вашому тех. завданні всі вироби описані по різному. Найменування представленні по різному, а саме: назва штампу, макет №, назва и тд. - Чи можливо в комерційному подібні вироби вписати в одну строку з вказанням кількості? - Чи можете ви зробити перелік замовлення з вказанням найменування виробу, оснасщення, розміру і типу? Наприкалад: 1. Печатка металева 25 мм - 20 шт. 2. Штамп на автоматичній оснастці 70*25 мм - 2 шт. Далі: - Не зрозуміло, який саме датер вам потрібен Цитую: Опис: Датер автоматичний самонабiрний простий. Висота шрифту - 4 мм. Металевий (для пiдвищених навантажень ). Дата виконання украi"нською мовою. Питання: Самонабірний датер відрізняється кількістю строк набірних. Скільки строк вам необхідно? Від цього залежить ціна. Дякую за увагу чекаю на відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо виших питань повідомляємо наступне.
1)Цінова пропозиція оформлюється згідно технічного завдання шляхом заповнення специфікації кожної позиції окремо з вказанням назви виробу.
2) У Додатку 3 до Тендерної документації наявні макети та відбитки потрібних печаток та штампів, зокрема наявний макет датеру, на якому видно, що кількість набірних строк одна.
Щодо технічного завтдання
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:18
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 12:03
Добридень! Є питання (ньюанси) з технічного опису. У пломбір ДІАМЕТРОМ 25 ММ МОЖНА РОЗМІСТИТИ МАКСИМАЛЬНО ПО КОЛУ НЕ БІЛЬШЕ 27 ЗНАКІВ !!!!! У вас є пломбір, в яких кількість знаків перевищує в 1,5 рази, якщо не скоротити назву, тоді виготовити такі пломбіри ніхто не зможе, тому що технологія на металі не дозволяє Або ж треба збільшувати пломбір в діаметрі, а саме: - на пломбір діаметром 30мм- максим к-ть знаків 32, - на пломбір 35 мм-макисмально кількість знаків -37 -, на пломбір 40мм- максимальна к-ть знаків 42. Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго для. На Ваше питання повідомляємо наступне.
При підготовці Технічного завдання для закупівлі, попередньо було отримано консультації від експертів в галузі виготовлення печаток та штампів. Технічне завдання розроблювалось з розрахунку технічної можливості виготовлення печаток та штампів.
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо, що зміни в Технічне завдання вноситись не будуть. Дякуємо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 22 830,00
UAH з ПДВ
22 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРОШЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 25 500,00
UAH з ПДВ
22 150,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 29 562,50
UAH з ПДВ
29 562,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 10:38
дфс 19.11.pdf
19 листопада 2019 13:55
щодо ліцензування.pdf
19 листопада 2019 13:50
довідка з мвс
07 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:13
щодо санкцій.pdf
07 листопада 2019 17:13
сертификат тродат.pdf
07 листопада 2019 17:13
сертефикат.jpeg
07 листопада 2019 17:13
сан. епидем висновок гума.pdf
07 листопада 2019 17:13
реквізити гудков.pdf
07 листопада 2019 17:13
лист згода.pdf
07 листопада 2019 17:13
накладна рух.pdf
07 листопада 2019 17:13
накладна квт.pdf
07 листопада 2019 17:13
паспорт.pdf
07 листопада 2019 17:13
паспорт 3.pdf
07 листопада 2019 17:13
паспорт 2.pdf
07 листопада 2019 17:13
інн.pdf
07 листопада 2019 17:13
Єдиний податок.pdf
07 листопада 2019 17:13
договір-1квт.doc.pdf
07 листопада 2019 17:13
Виписка2.pdf
07 листопада 2019 17:13
Виписка1.pdf
07 листопада 2019 17:13
Додаток 6 заповнений.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх9.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх8.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх7.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх6.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх5.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх4.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх3.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх2.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх1.pdf
07 листопада 2019 17:13
тх.pdf
07 листопада 2019 17:13
договір проект підписаний.pdf
07 листопада 2019 17:13
договір проект підписаний 1.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 17:28
Пропозиція.pdf
07 листопада 2019 17:28
сертифікатISO.pdf
07 листопада 2019 17:28
Свидетельство(Тертышный)-2.jpg
07 листопада 2019 17:28
сан-эпидем контроль.pdf
07 листопада 2019 17:28
Працівникі 001.jpg
07 листопада 2019 17:28
Постанова і додаток.doc
07 листопада 2019 17:28
Оснастка Shiny.pdf
07 листопада 2019 17:28
Матеріальна база 001.jpg
07 листопада 2019 17:28
Лист-Згода 001.jpg
07 листопада 2019 17:28
Лист Гарантія 001.jpg
07 листопада 2019 17:28
Документы 003.jpg
07 листопада 2019 17:28
Документы 002.jpg
07 листопада 2019 17:28
Документы 001.jpg
07 листопада 2019 17:28
Документація (2).pdf
07 листопада 2019 17:28
Договора 001.jpg
07 листопада 2019 17:28
Довідка про досвід.jpg
07 листопада 2019 17:28
гарант лист.pdf
07 листопада 2019 17:28
выписка Тертышный.pdf
07 листопада 2019 17:28
Відповідність 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ФОП "ЯРОШЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП "ТЕРТИШНИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Переможець 22 140,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
22 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:30
Додаток 1 до договору _500 (нова редакція).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:28
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:43
Договір укладений
28 листопада 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з механічною опискою, а саме продубльовано строка №5, викладаємо Додаток №1 до Договору № 500 від 28.11.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 500/02.02.01-34/02/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 500/02.02.01-34/02/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 140,00
UAH