Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37747995 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2Б |
Контактна особа: |
Костянтин Ярошевич +380509706428 tksmbl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджту | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 11:39 |
Додаток 2.doc | |
23 жовтня 2019 11:39 |
Додаток 4.doc | |
23 жовтня 2019 11:39 |
Додаток 3.doc | |
23 жовтня 2019 11:38 |
Тендерна документація 3 600 Рентген.doc | |
23 жовтня 2019 11:38 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-19-000029 ● c60765390a264ad9a7105c3fcb47d5d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2019 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2019 № 71
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 19.12.2019 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-23-001048-b 23.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-19 15:48:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі систем рентгенівських діагностичних на 2 робочих місця з пристроєм для оцифровування рентгенівських знімків та принтером сухого друку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-23-001048-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, оплата за договором № 423-3110 від 25.11.2019 станом на 19.12.2019 року проведена в повному обсязі.
З яких причин Вами, відповідно до статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель
Оксана ЗАМУЛА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-20 16:14:25
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Згідно частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922 VІІІ (далі - Закон № 922) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Законодавець не розшифровує визначення кожного із трьох понять (закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання), з якими пов’язує обов’язок Замовника оприлюднити Звіт. Законодавство чітко не визначає і не тлумачить, який із наведених випадків є превалюючий, тобто у яких саме випадках та від якої відправної точки посадова (службова) особа замовника повинна визначати дату оприлюднення Звіту.
У згаданій нормі Закону № 922 лише перелічено підстави та вказано строк у 3 календарних дні з дня настання такої підстави.
Неможливо надати вірну та беззаперечну оцінку діям будь-якої особи і зробити об’єктивний, точний та остаточний, конкретний висновок щодо зобов’язання Законом № 922 виконати певні дії у певний строк згідно з цією фразою без її тлумачення.
Тобто всі сумніви у винуватості посадової (службової) особи Замовника у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, мають тлумачитися на її користь. А отже, неточності тексту Закону № 922, з якого не можна чітко визначити обсяг та строки дії особи, якій регламентується виконувати цей Закон, у разі спору про наявність цієї нечіткості, мають тлумачитися на користь особи, яка виконує вимоги Закону № 922, проте є сумніви у визначенні строку, в який ця вимога Закону № 922 мала б бути виконаною.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-20 16:20:41
Пояснення
Доброго дня!
Згідно частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922 VІІІ (далі - Закон № 922) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Законодавець не розшифровує визначення кожного із трьох понять (закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання), з якими пов’язує обов’язок Замовника оприлюднити Звіт. Законодавство чітко не визначає і не тлумачить, який із наведених випадків є превалюючий, тобто у яких саме випадках та від якої відправної точки посадова (службова) особа замовника повинна визначати дату оприлюднення Звіту.
У згаданій нормі Закону № 922 лише перелічено підстави та вказано строк у 3 календарних дні з дня настання такої підстави.
Неможливо надати вірну та беззаперечну оцінку діям будь-якої особи і зробити об’єктивний, точний та остаточний, конкретний висновок щодо зобов’язання Законом № 922 виконати певні дії у певний строк згідно з цією фразою без її тлумачення.
Тобто всі сумніви у винуватості посадової (службової) особи Замовника у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, мають тлумачитися на її користь. А отже, неточності тексту Закону № 922, з якого не можна чітко визначити обсяг та строки дії особи, якій регламентується виконувати цей Закон, у разі спору про наявність цієї нечіткості, мають тлумачитися на користь особи, яка виконує вимоги Закону № 922, проте є сумніви у визначенні строку, в який ця вимога Закону № 922 мала б бути виконаною.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради категорично не погоджується із висновками Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про наявність порушень законодавства від 16 січня 2020 року. Згідно п. 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.» Використовуючи право, надане нам п. 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради, у встановлений законом строк, був поданий позов до Луганського окружного Адміністративного Суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу публічної закупівлі ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, (33111800-9 Рентгенодіагностичні системи (Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця з пристроєм для оцифровування рентгенівських знімків та принтером сухого друку)) (НК 024:2019 - 37621 - Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення стаціонарна, аналогова), ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-001048-b. |
Дата публікації: | 23 січня 2020 |
Документи:
23 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ |
3 589 190,00
UAH з ПДВ
|
3 589 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
3 597 019,00
UAH з ПДВ
|
3 597 019,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ #40130192 |
Переможець |
3 589 190,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 11:53
|
423-3110.pdf | укладений |
25 листопада 2019 11:50
|