Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111800-9 Рентгенодіагностичні системи (Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця з пристроєм для оцифровування рентгенівських знімків та принтером сухого друку)) (НК 024:2019 - 37621 - Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення стаціонарна, аналогова)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001048-b 6ee7e82be8a342b4ac071fc80c5cb645
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Ярошевич

+380509706428 tksmbl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37747995
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2Б
Контактна особа: Костянтин Ярошевич
+380509706428
tksmbl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:42
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця з пристроєм для оцифровування рентгенівських знімків та принтером сухого друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, Єгорова, 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджту Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 11:39
Додаток 2.doc
23 жовтня 2019 11:39
Додаток 4.doc
23 жовтня 2019 11:39
Додаток 3.doc
23 жовтня 2019 11:38
Тендерна документація 3 600 Рентген.doc
23 жовтня 2019 11:38
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-19-000029 ● c60765390a264ad9a7105c3fcb47d5d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 грудня 2019 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.12.2019 № 71
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 19.12.2019 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-23-001048-b 23.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-19 15:48:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі систем рентгенівських діагностичних на 2 робочих місця з пристроєм для оцифровування рентгенівських знімків та принтером сухого друку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-23-001048-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro, оплата за договором № 423-3110 від 25.11.2019 станом на 19.12.2019 року проведена в повному обсязі.
З яких причин Вами, відповідно до статті 10 Закону, не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.


Головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель
Оксана ЗАМУЛА

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-20 16:14:25

Відповідь на звернення

Доброго дня!
Згідно частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922 VІІІ (далі - Закон № 922) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Законодавець не розшифровує визначення кожного із трьох понять (закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання), з якими пов’язує обов’язок Замовника оприлюднити Звіт. Законодавство чітко не визначає і не тлумачить, який із наведених випадків є превалюючий, тобто у яких саме випадках та від якої відправної точки посадова (службова) особа замовника повинна визначати дату оприлюднення Звіту.
У згаданій нормі Закону № 922 лише перелічено підстави та вказано строк у 3 календарних дні з дня настання такої підстави.
Неможливо надати вірну та беззаперечну оцінку діям будь-якої особи і зробити об’єктивний, точний та остаточний, конкретний висновок щодо зобов’язання Законом № 922 виконати певні дії у певний строк згідно з цією фразою без її тлумачення.
Тобто всі сумніви у винуватості посадової (службової) особи Замовника у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, мають тлумачитися на її користь. А отже, неточності тексту Закону № 922, з якого не можна чітко визначити обсяг та строки дії особи, якій регламентується виконувати цей Закон, у разі спору про наявність цієї нечіткості, мають тлумачитися на користь особи, яка виконує вимоги Закону № 922, проте є сумніви у визначенні строку, в який ця вимога Закону № 922 мала б бути виконаною.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-20 16:20:41

Пояснення

Доброго дня!
Згідно частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922 VІІІ (далі - Закон № 922) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Законодавець не розшифровує визначення кожного із трьох понять (закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання), з якими пов’язує обов’язок Замовника оприлюднити Звіт. Законодавство чітко не визначає і не тлумачить, який із наведених випадків є превалюючий, тобто у яких саме випадках та від якої відправної точки посадова (службова) особа замовника повинна визначати дату оприлюднення Звіту.
У згаданій нормі Закону № 922 лише перелічено підстави та вказано строк у 3 календарних дні з дня настання такої підстави.
Неможливо надати вірну та беззаперечну оцінку діям будь-якої особи і зробити об’єктивний, точний та остаточний, конкретний висновок щодо зобов’язання Законом № 922 виконати певні дії у певний строк згідно з цією фразою без її тлумачення.
Тобто всі сумніви у винуватості посадової (службової) особи Замовника у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, мають тлумачитися на її користь. А отже, неточності тексту Закону № 922, з якого не можна чітко визначити обсяг та строки дії особи, якій регламентується виконувати цей Закон, у разі спору про наявність цієї нечіткості, мають тлумачитися на користь особи, яка виконує вимоги Закону № 922, проте є сумніви у визначенні строку, в який ця вимога Закону № 922 мала б бути виконаною.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради категорично не погоджується із висновками Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про наявність порушень законодавства від 16 січня 2020 року. Згідно п. 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.» Використовуючи право, надане нам п. 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради, у встановлений законом строк, був поданий позов до Луганського окружного Адміністративного Суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу публічної закупівлі ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, (33111800-9 Рентгенодіагностичні системи (Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця з пристроєм для оцифровування рентгенівських знімків та принтером сухого друку)) (НК 024:2019 - 37621 - Система флюороскопічна рентгенівська загального призначення стаціонарна, аналогова), ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-23-001048-b.
Дата публікації: 23 січня 2020

Документи:

23 січня 2020 11:52
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ 3 589 190,00
UAH з ПДВ
3 589 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 3 597 019,00
UAH з ПДВ
3 597 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:14
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:02
Довідка МВС
12 листопада 2019 17:02
Довідка про переможця п 8
12 листопада 2019 17:02
Довідка про переможця п3
12 листопада 2019 17:02
Довідка про переможця п2
12 листопада 2019 16:59
Довідка ДПІ
07 листопада 2019 18:29
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:25
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 18:25
Реєстр наданих документів.pdf
07 листопада 2019 18:25
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 18:25
Повноваження щодо підпису.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:39
6 технічні характеристики.PDF
07 листопада 2019 16:38
7 право підпису, інші.PDF
07 листопада 2019 16:38
4 технічні характеристики.pdf
07 листопада 2019 16:38
5 технічні характеристики.pdf
07 листопада 2019 16:38
3 кваліфікаційні критерії.PDF
07 листопада 2019 16:38
2 тендерна пропозиція.PDF
07 листопада 2019 16:38
1 реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ
#40130192
Переможець 3 589 190,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ
#40130192
3 589 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 11:53
423-3110.pdf укладений
25 листопада 2019 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 589 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 245 140,00 UAH)