Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво адміністративної будівлі Пустомитівського районного суду Львівської області по вул. Грушевського в м. Пустомити Пустомитівського району Львівської області (Будівництво будівель – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45210000-2)
Очікувана вартість
53 738 136,00 UAH
UA-2019-10-23-000804-a 5085cca196454427a27b328967ff1890
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцір Олена

+380322601454 yurviddil@lv.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26306742
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ДРАГОМАНОВА, будинок 25
Контактна особа: Куцір Олена
+380322601454
yurviddil@lv.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:41
Очікувана вартість: 53 738 136,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 738,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво адміністративної будівлі Пустомитівського районного суду Львівської області по вул. Грушевського в м. Пустомити Пустомитівського району Львівської області (Будівництво будівель – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45210000-2) (Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська обл., Пустомити, вул. Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764, постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 Замовник в семиденний термін (банківські дні) з дня підписання договору має право здійснити попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30% вартості обсягу робіт, визначених на поточний бюджетний період. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у строк, що не перевищує трьох місяців після дати реєстрації фінансових зобов’язань Замовником в органак ДКС України. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, не пізніше семи банківських днів з дня підписання зазначених актів уповноваженими представниками Сторін, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об'єкт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договром робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:15
Зміни, що вносились до Тендерної документації.docx
06 листопада 2019 14:15
ТД на будівництво (зі змінами).docx
06 листопада 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:15
Зміни, що вносились до Тендерної документації.docx
06 листопада 2019 14:15
ТД на будівництво (зі змінами).docx
23 жовтня 2019 16:28
ТД на будівництво.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ФІНАНСУВАННЯ
Дата подання: 06 листопада 2019 22:15
Дата відповіді: 07 листопада 2019 13:18
ЯКА СУМА В БЮДЖЕТІ ВЖЕ ПЕРЕДБАЧЕНА НА 2019-2020 РОКИ, ДЛЯ ФІНАНСУАННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ?
Відповідь: Тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області розглянуто запитання щодо фінансування. За результатами розгляду, повідомляємо наступне.
Територіальним управлінням 08.10.2019 подано до Державної судової адміністрації України, як розпорядника бюджетних коштів вищого рівня, пропозицію щодо перерозподілу бюджетних асигнувань, згідно якої, для здійснення будівництва Пустомитівського районного суду Львівської області у 2019 році пропонується виділити 4 000 000,00 грн.
Щодо фінансування будівництва у 2020 році, необхідно зазначити, що на даний час не затверджено кошторис територіального управління на 2020 рік.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-23-000804-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37776004
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:20
Внесення змін до тендерної документації в частині аналогічного договору
Розділом ІІ додатку 1 тендерної документації передбачено надання довідки про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором, на думку замовника, вважається договір із здійснення нового будівництва приміщень ПІД СУДИ, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення, а також реставрації існуючих будинків ПІД СУДИ, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та вимог ДБН В.2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди». Вважаємо, що дану вимогу тендерної документації слід розцінювати як дискримінаційну та таку, що обмежує коло осіб, які можуть брати участь у закупівлі. Наведена умова документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають в наявності договори, із здійснення нового будівництва приміщень ПІД СУДИ, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення, а також реставрації існуючих будинків ПІД СУДИ, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Дії замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушує один з принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Враховуючи викладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 12:10
Тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області розглянуто вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині аналогічного договору. За результатами розгляду, повідомляємо наступне.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Предметом закупівлі є Будівництво адміністративної будівлі Пустомитівського районного суду Львівської області по вул. Грушевського в м. Пустомити Пустомитівського району Львівської області (Будівництво будівель – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45210000-2).
Відтак, йдеться про будівництво будівлі для розміщення суду, яке має певні специфічні вимоги до його здійснення.
Так, згідно з вимогами тендерної документації, роботи, передбачені у Додатку №7 тендерної документації, повинні виконуватись з врахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та вимог ДБН В.2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди».
Отже, роботи, що здійснюватимуться Підрядником, повинні відповідати державних будівельним нормам «Будинки і споруди. Суди», що поширюються на суди загальної юрисдикції.
Зазначені ДБН В.2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди» містять спеціальні вимоги щодо будівництва та облаштування залів судових засідань, допоміжних приміщень до них, приміщень керівництва суду та робочих приміщень суддів, приміщень структурних підрозділів апарату суду, приміщень для підсудних та конвою та ін.
Також, зазначені норми містять спеціальні вимоги до безпеки експлуатації будинків судів та інженерного обладнання (зокрема, до інформаційно-телекомунікаційної інфраструктури, системи зв’язку та сигналізації) тощо.
Враховуючи вищенаведене, Учасник процедури закупівлі для забезпечення належного виконання усіх технічних вимог, що ставляться до предмета закупівлі, повинен мати підтверджений досвід виконання робіт із здійснення нового будівництва приміщень під суди та/або реконструкції, та/або капітального ремонту та/або технічного переоснащення, та/або реставрації існуючих будинків під суди.
Відтак, участь у закупівлі можуть взяти будь-які учасники, які мають досвід у капітальному будівництві (будівництві нових, капітальному ремонті, реконструкції, технічному переоснащенні, реставрації) саме з урахуванням вимог ДБН В.2.2-26:2010 «Будинки і споруди. Суди», як спеціальних норм.
Таким чином, замовником жодним чином не порушено вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципу недискримінація учасників, а лише вимагається досвід виконання робіт з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-10-23-000804-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РОМБ +", Код ЄДРПОУ:40395340
Дата подання: 19 грудня 2019 17:53
Скасування рішення про визнання переможця у зв'язку із поданням недостовірної інформації
09.12.2019 року ПП "БЕКАС-БУД" були визнані переможцем у даній закупівлі. Хочемо донести до відома замовника, що переможець закупівлі ПП "БЕКАС-БУД" подали недостовірну інформацію, а саме автомобільна техніка зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази як власна (– автомобіль (сідловий тягач –Е) ЗІЛ 130 В1 ; Напівпричіп бортовий Е-ОДАЗ-885) не належить ПП "БЕКАС-БУД", також автомобільна техніка зазначена у довідці як орендована в ТзОВ "ГАРАНТБЕТОН", ЄДРПОУ 38582513 (– автомобіль вантажний КАМАЗ – 54115 самоскид –С; автомобіль вантажний DAF модель FADCT 85 спеціалізований вантажний самоскид) не належить ТзОВ "ГАРАНТБЕТОН", автомобільна техніка орендована в КВПФ "БУДЕКСТРА" ЄДРПОУ 22368473 (Автомобільний кран на базі КАМАЗ 55111) не належить КВПФ "БУДЕКСТРА". Дана інформація підтверджується витягами по вищезазначених юридичних особах із порталу державних послуг https://igov.gov.ua/, де зазначено що ПП "БЕКАС-БУД" володіє виключно одним транспортним засобом MERCEDES-BENZ GLE 250, ТзОВ "ГАРАНТБЕТОН" не володіє жодним транспортним засобом, а перелік транспортних засобів КВПФ "БУДЕКСТРА не відповідає транспортному засобу вказаному у довідці. Отже, ПП "БЕКАС-БУД" завідомо подали недостовірну інформацію. Відповідно до ч.7ст.28 ЗУ Про Публічні закупівлі Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до п.3 ст 30 ЗУ Про Публічні Закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Враховуючи вищенаведені обставини, вимагаємо від замовника звернутись із офіційним запитом до сервісного центру МВС Україна, про надання інформації щодо наявності транспортних засобів у власності таких юридичних осіб: 1. Приватне підприємство «БЕКАС-БУД» ЄДРПОУ 35621135, 2. ТзОВ «ГАРАНТБЕТОН» ЄДРПОУ 38582513, 3. КОМЕРЦІЙНО-ВИРОБНИЧА ПРИВАТНА ФІРМА "БУДЕКСТРА" ( КВПФ "БУДЕКСТРА" ) ЄДРПОУ – 22369473. Також вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "БЕКАС-БУД" у зв'язку із поданням недостовірної інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 11:51
Тендерним комітетом Територіального управління державної судової адміністрації України в Львівській області розглянуто вимогу щодо скасування рішення про визнання переможця у зв'язку із поданням недостовірної інформації. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника має право (не обов’язок) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Пропозиція Учасника ПП "БЕКАС-БУД" розглянута та визнана тендерним комітетом такою, що повністю відповідає вимогам Замовника. Відтак, з урахуванням вимог Закону, ПП "БЕКАС-БУД" було визначено переможцем закупівлі.
Відповідно до ст. 30 Закону, Замовник може відхилити пропозицію переможця, у разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Законом не передбачено можливості скасувати рішення про визначення Учасника переможцем закупівлі для того, щоб продовжити розгляд його пропозиції та звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої Учасником.
Рішення замовника про визначення переможця закупівлі може бути скасоване на підставі рішення органу оскарження у порядку, передбаченому ст. 18 Закону.
Відтак, Законом не передбачено можливість подання Учасником вимоги до Замовника про скасування рішення про визначення переможця закупівлі.
Враховуючи наведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Додатково повідомляємо, що надана Вами інформація з Єдиного державного реєстру МВС України не може бути підставою для визначення наданої ПП "БЕКАС-БУД" інформації недостовірною, оскільки даний реєстр працює в тестовому режимі та містить неповну інформацію.
Крім того, Замовником у Тендерній документації вимагалось від учасників торгів подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (зокрема критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази») у вигляді Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складеної на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 2 Тендерної документації. Жодних інших підтверджень Замовником не вимагалось.

Документи подані скаржником

19 грудня 2019 17:53
Витяг МВС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОМБ +" 49 929 661,55
UAH з ПДВ
47 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВМ ЛЮКС" 52 659 707,52
UAH з ПДВ
48 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БЕКАС-БУД 51 824 812,00
UAH з ПДВ
51 824 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 12:01
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:57
Тех_завдання Додаток 7.pdf
18 листопада 2019 11:57
Статут.pdf
18 листопада 2019 11:57
Проект договору Додаток 6.pdf
18 листопада 2019 11:57
Наказ директор.pdf
18 листопада 2019 11:57
Ліцензія та дозволи.pdf
18 листопада 2019 11:57
Копії цив_прав_угоди 2.pdf
18 листопада 2019 11:57
Копії цив_прав_угоди 1.pdf
18 листопада 2019 11:57
Копії трудових.pdf
18 листопада 2019 11:57
Інформаційна довідка.pdf
18 листопада 2019 11:57
Договори оренди техніки.pdf
18 листопада 2019 11:57
Договірна ціна.pdf
18 листопада 2019 11:57
Довідка ст_17.pdf
18 листопада 2019 11:57
Довідка мат_тех база.pdf
18 листопада 2019 11:57
Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 11:57
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 12:35
Електронний підпис
18 листопада 2019 12:23
8. Довідки Кредобанк.pdf
18 листопада 2019 12:23
7. Довідка Банк Львів.pdf
18 листопада 2019 12:23
4. Відомості учасника.pdf
18 листопада 2019 12:23
34. Довідка на право підпису.pdf
18 листопада 2019 12:22
31. Опис.pdf
18 листопада 2019 12:22
30. Лист про довіреність.pdf
18 листопада 2019 12:22
3. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2019 12:22
29. Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 12:22
28. БАНК гарантія.zip
18 листопада 2019 12:22
27. Банк Ліцензія.zip
18 листопада 2019 12:22
25. Технічне завдання.pdf
18 листопада 2019 12:22
24. Проект договору.pdf
18 листопада 2019 12:22
23. Дозвіл.pdf
18 листопада 2019 12:22
22. Ліцензія ТзОВ КВМ ЛЮКС.pdf
18 листопада 2019 12:22
20. Статут.pdf
18 листопада 2019 12:22
2. Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 12:22
19. Гарантійний лист ст. 17.pdf
18 листопада 2019 12:21
16. Паспорт директор.pdf
18 листопада 2019 12:21
13. МТБ.pdf
18 листопада 2019 12:21
11. Лист гарантія 10 років.pdf
18 листопада 2019 12:21
1. Витяг з ЄДРПОУ 07.11.2019.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 14:59
Електронний підпис
11 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
13 листопада 2019 20:14
Електронний підпис
13 листопада 2019 20:01
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
13 листопада 2019 20:01
Dovirenist_Savchenko.zip
13 листопада 2019 20:01
Dovidka_pro_nazvu.zip
13 листопада 2019 20:01
Bankivska_Licenzia.zip
13 листопада 2019 20:01
200684_19_90_1_50_000.zip
13 листопада 2019 20:01
Гарантія_ БЕКАС-БУД.zip
13 листопада 2019 20:00
Довідки ст17 ЗУ ПП БЕКАС-БУД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОМБ +"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВМ ЛЮКС"

ПП БЕКАС-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОМБ +"
#40395340
Відхилено 47 999 999,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВМ ЛЮКС"
#40650314
Відхилено 48 000 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:50
ПП БЕКАС-БУД
#35621135
Переможець 51 824 812,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БЕКАС-БУД
#35621135
51 824 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:17
Додаткова угода №2.pdf укладений
22 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:07
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:07
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:23
Договір 738-19.pdf укладений
27 грудня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4) ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»), пп. 15.1., 15.6. Договору будівельного підряду № 738-19 від 27.12.2019 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме, відсутність фінансування витрат замовника на здійснення видатків з капітального будівництва (довідка про зміни до кошторису на 2020 рік №165 від 24.09.2020), у зв’язку з чим, внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 16.1 Договору викласти у новій редакції: «16.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання.»; 1.2. Пункт 3.1. Договору після абзацу «- Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2019 році становить 0,00 грн. (нуль гривень нуль копійок) з ПДВ.» доповнити абзацом: «- Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2020 році становить 0,00 грн. (нуль гривень нуль копійок) з ПДВ.»; 1.3. Додаток №1 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається; 1.4. Доповнити Договір Додатком №4 «Розрахунок договірної ціни на 2020 рік», в редакції, що додається. 1.5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, у пункті 17.8 Договору «№37315022000757» замінити на «№UA7582017220355189002088000757»; у розділі 19 Договору в інформації про Замовника «Р/р 35228188000757, 35210088000757» замінити на «Р/р UA 228201720343151001100000757, UA 338201720343170001000000757». Сума договору після внесення змін – 51 824 812,00 грн з ПДВ (не змінено). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 1 роботи (не змінено).
Номер договору про закупівлю: 738-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 22 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, п. 15.2. Договору будівельного підряду № 738-19 від 27.12.2019 (далі – Договір), у зв’язку з відсутністю фінансування витрат замовника на здійснення видатків з капітального будівництва, дійшли взаємної згоди розірвати Договір з 22 грудня 2021 року.