Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марки поштові
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000701-b d6c55d4237614edebdabb77c942e2813
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Оператор АТ «Укрпошта» є монополістом випуску знаків поштової оплати на території України, згідно з порядком, розробленим до вимог статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» та Рішення Конституційного Суду України від 28.05.2003 № 10-рп/2003, Положення про знаки поштової оплати, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 № 388, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 26.07.2010р. за № 553/17848, та Інструкції про порядок формування тиражів, замовлення, постачання, обліку та зберігання знаків поштової оплати в Українському державному підприємстві поштового зв’язку «Укрпошта», затвердженої наказом Укрпошти від 10.09.2009 № 771.Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 28.05.2003 № 10-рп/203 у справі з конституційним поданням Антимонопольного комітету України (справа № 1-16/203) про офіційне тлумачення поняття «організація розповсюдження поштових марок, маркових конвертів і карток, яке вживається в абзаці другому частини третьої ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» (2759-14), виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркових конвертів і карток, а також виведення їх з обігу, встановлено для національного оператора поштового звязку АТ «Укрпошта». На підставі вищевикладеного, керуючись пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки марки поштові у місті Дніпро може поставити тільки певний постачальник: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі філії - Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта», замовник обрав для здійснення закупівлі марок поштових переговорну процедуру (скорочену), яка застосовується відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем) за відсутності при цьому альтернативі та яка для укладання договору з обраним учасником вимагає попереднього проведення переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 10:44
Оскарження наміру укласти договір: 29 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19715 штука
Марки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку «Покупець» проводить розрахунки за замовлену марковану продукцію згідно специфікації (Додатку № 1), шляхом перерахування повної вартості продукції на розрахунковий рахунок «Продавця» у 3- денний термін з моменту надання рахунку в розмірі 100%, на строк не більше одного місяця, яка здійснюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 10:37
Новый договор.doc
23 жовтня 2019 10:37
Протокол ТК.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Укрпошта»
#25771603
Переможець 200 000,00
UAH
23 жовтня 2019 10:44

Документи

23 жовтня 2019 10:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Укрпошта»
#25771603
200 000,00
UAH
Документи

Документи

23 жовтня 2019 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:05
Доп.угода 2.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:07
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 11:06
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 13:53
Договір.pdf укладений
29 жовтня 2019 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в порядку здійснення оплати та передачі ЗПО
Номер договору про закупівлю: 291019-01/2.3Р32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в предметі договору та передачі ЗПО
Номер договору про закупівлю: 291019-01/2.3Р32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 200 000,00
UAH