Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (пристрій безперебійного живлення APC Smart-UPS 1500 VA LCD)
Очікувана вартість
39 084,00 UAH
UA-2019-10-23-000699-c 61e190e3aefd46848dadaf6bc69e41ce
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тишкіна Ірина Вадимівна

380661657705 super-marla@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут книги"
Код ЄДРПОУ: 41137547
Вебсайт: http://book-institute.org.ua/
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська,9
Контактна особа: Тишкіна Ірина Вадимівна
380661657705
super-marla@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


пристрій безперебійного живлення APC Smart-UPS 1500 VA LCD)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015 код 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок (пристрій безперебійного живлення APC Smart-UPS 1500 VA LCD)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лаврська, буд. 9, копус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 2.2. Оплата за Товар здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних коштів шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару на підставі видаткових накладних на Товар, за умови отримання Покупцем бюджетного фінансування. 2.3. У випадку затримки оплати за Товар Покупцем, як державною установою по причині відсутності коштів на розрахунковому рахунку, Покупець зобов’язується провести оплату за Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 жовтня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "BOOM"
#41806181
Переможець 39 084,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 13:56

Документи

23 жовтня 2019 13:56
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:51
DOC.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 14:01
DOC001.PDF укладений
23 жовтня 2019 13:59