Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбук
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-23-000609-b ● e87581f2cd8545809095e0e1051c3823
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Євгенія Вертепна +380674316454 zakupivliosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2019 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,33% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук( кошти обласного бюджету(грант)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2019 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 10:19 |
Проект договору.doc | |
23 жовтня 2019 10:19 |
Оголошення ноутбук.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 14:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 14:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»». У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
10 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
12 200,00
UAH з ПДВ
|
12 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
14 898,00
UAH з ПДВ
|
14 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
14 850,00
UAH з ПДВ
|
14 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
10 500,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 12:46
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
12 200,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 08:34
|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" #2374106008 |
Відхилено |
14 398,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 09:51
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
14 850,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 17:15
|
Договір 53.pdf | укладений |
13 листопада 2019 17:14
|