Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
55 600,00 UAH
UA-2019-10-23-000395-a d8bf2004b3dd4d9abb2e019f16cf9a46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данча Людмила Михайлівна

+380509346841 vosvbaraninci@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41911214
Місцезнаходження: 89425, Україна , Закарпатська обл., село Баранинці, Закарпатська обл, Ужгородський р-н вулиця Центральна ,42
Контактна особа: Данча Людмила Михайлівна
+380509346841
vosvbaraninci@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:06
Початок аукціону: 11 листопада 2019 14:06
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


закупівля здійснюється з метою забезпечення потреби у товарі та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-09-24-001071-b. Закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та місцевого бюджету

закупівля здійснюється з метою забезпечення потреби у товарі та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-09-24-001071-b. Закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Персональні комп’ютери (Закупівля здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89425, Україна, Закарпатська область, село Баранинці, Закарпатська обл, Ужгородський р-н вулиця Центральна ,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 13:31
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
23 жовтня 2019 13:31
Додаток 2 Проект договору.docx
23 жовтня 2019 13:31
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
23 жовтня 2019 13:31
ТД_компютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 жовтня 2019 11:21
Дата відповіді: 25 жовтня 2019 17:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП від 24 жовтня 2019 надаємо відповіді.
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Зазначаємо, що відповідно до Технічних вимог на закупівлю по предмету ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) Додатку 3 до тендерної документації у разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент).
Таким чином, Замовником не вимагається конкретна торгова марка, фірма, патент, конструкція або тип товару, а будь-яке посилання на них у технічних вимогах Додатку 3 до тендерної документації передбачає їх еквівалент відповідно до зазначених технічних характеристик.
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідно до п. 7 Додатку 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій наступну інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, зокрема інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання скан-копій наступних документів: - Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника);
Таким чином, п. 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу надання учасниками у складі тендерних пропозицій Порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, де обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Положенням п. 5 Розділу 1 тендерної документації передбачено недискримінація учасників: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Отже, участь у процедурах закупівель на рівних умовах беруть учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, в тому числі учасники організаційно-правової форми «фізична особа-підприємець», яка є неплатником ПДВ.
Згідно п. 1 Розділу 5 тендерної документації передбачена методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).
Відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт.
Під час прийняття рішення про здійснення закупівлі Замовник має на меті придбати товар з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які мають бути сплачені під час поставки товару, виконання робіт чи надання послуг. У свою чергу, під час формування ціни тендерної пропозиції Ви, як Учасник, повинні сформувати ціну з урахуванням усіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України. До кінцевої вартості тендерної пропозиції повинні бути включені усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору.
На сьогоднішній день електронна система закупівель не дає можливості відокремлювати ціну предмета закупівлі від податків та зборів. У свою чергу Замовник не має права не враховувати в очікуваній вартості податки та зори, і як наслідок будь-які витрати, не враховані Учасником в ціні, оплачуватись Замовником окремо не будуть.
Замовник не буде порівнювати ціни без врахування ПДВ всіх Учасників, оскільки найбільш економічно вигідна пропозиція визначається не Замовником, а електронною системою закупівель під час електронного аукціону за результатами пониження Учасниками ціни їх тендерної пропозиції, зазначеної шляхом заповнення електронних полів під час подання пропозиції.




Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 49 020,00
UAH з ПДВ
48 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА" 49 995,00
UAH з ПДВ
48 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 11:06
Паспорт-1.pdf
08 листопада 2019 11:06
Витяги-1.pdf
08 листопада 2019 11:06
Виписка_Пасечнік-1.pdf
08 листопада 2019 11:06
сертификати.pdf
08 листопада 2019 11:06
аналогічні договора.pdf
08 листопада 2019 11:06
додатки.pdf
08 листопада 2019 11:06
пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 48 520,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:33
ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА"
#3251216085
Переможець 48 999,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАСЕЧНІК ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА"
#3251216085
48 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 12:00
Договір 253 від 26.11.19 (ПК).pdf укладений
27 листопада 2019 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 48 999,00
UAH