Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний Заклад "Знам'янська міська лікарня імені А.В. Лисенка" |
Код ЄДРПОУ: | 01111227 |
Вебсайт: | http://znam.lic.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Олександр Хименко 380957720976 khumenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 20:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару згідно видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 14:16 |
Зміни від 30.10.2019.docx | |
30 жовтня 2019 14:16 |
Додаток №3 - Технічні характеристики.docx | |
29 жовтня 2019 16:46 |
Додаток №4 - Проект договору.docx | |
22 жовтня 2019 20:23 |
Тендерна документація.docx | |
22 жовтня 2019 20:23 |
Додаток №6 - Реєстр документів наданих переможцем.docx | |
22 жовтня 2019 20:23 |
Додаток №5 - Гарантійний лист.docx | |
22 жовтня 2019 20:22 |
Додаток №1 - Тендерна пропозиція.docx | |
22 жовтня 2019 20:22 |
Додаток №2 - Кваліфікаційні критерії.docx |
30 жовтня 2019 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 жовтня 2019 14:16 |
Зміни від 30.10.2019.docx
|
||||||
30 жовтня 2019 14:16 |
Додаток №3 - Технічні характеристики.docx
|
||||||
29 жовтня 2019 16:46 |
Додаток №4 - Проект договору.docx
|
||||||
22 жовтня 2019 20:23 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
22 жовтня 2019 20:23 |
Додаток №6 - Реєстр документів наданих переможцем.docx
|
||||||
22 жовтня 2019 20:23 |
Додаток №5 - Гарантійний лист.docx
|
||||||
22 жовтня 2019 20:22 |
Додаток №1 - Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
22 жовтня 2019 20:22 |
Додаток №2 - Кваліфікаційні критерії.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-04-000058 ● 6ce65def27944a25864be7fb636687c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2019 № 69
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.12.2019 № 69
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-22-004265-b 22.10.2019 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-04 16:24:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Кошти місцевих бюджетів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2019-10-22-004265-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відмінено дану процедуру закупівлі, при тому, що договір про закупівлю комплексу рентгенівського мамографічного цифрового СИМА з ТОВ «КВАНТ-С» від 04.12.2019 № 52 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-09 11:04:32
Про результати моніторингу
Комунальний заклад "Знам'янська міська лікарня імені А.В.Лисенка" надає пояснення з приводу виявленого порушення: дану закупівлю вела уповноважена особа, яка на момент виявлення порушення - звільнена. Інформація про хід закупівель уповноваженою особою тендерному комітету була передана не в повному обсязі. За результатами проведеного моніторингу відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32. В зв’язку з цим прийнято рішення про розірвання договору №52 від 04.12.2019 року.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-09 09:52:32
Про результати моніторингу
За результатами проведеного моніторингу органом державного фінансового контролю в зв’язку з виявленими порушеннями у сфері публічних закупівель, а саме: договір про закупівлю комплексу рентгенівського мамографічного цифрового СИМА з ТОВ «КВАНТ-С» від 04.12.2019 № 52 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, а саме на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону. Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32. В зв’язку з цим прийнято рішення про розірвання договору №52 від 04.12.2019 року.
- додаткова угода до договору 52 від 04.12.2019.pdf
- Протокол скасування мамографа.docx
- рішення про скасування мамограф.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КВАНТ-С |
1 995 550,00
UAH з ПДВ
|
1 995 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "IКС-РЕЙ СЕРВIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 999 830,00
UAH з ПДВ
|
1 999 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КВАНТ-С #31484329 |
Переможець |
1 995 550,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 08:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 15:09
|
додаткова угода до договору 52 від 04.12.2019.pdf | укладений |
06 грудня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:39
|
договір 52 мамограф.pdf | укладений |
04 грудня 2019 10:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
1 995 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 550,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі результатів проведеного моніторингу органом державного фінансового контролю в зв’язку з виявленими порушеннями у сфері публічних закупівель,а саме: договір про закупівлю комплексу рентгенівського мамографічного цифрового СИМА з ТОВ «КВАНТ-С» від 04.12.2019 № 52 укладений з порушенням строків, встановлених частиною 2 статті 32 Закону, тобто на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, як це передбачено зазначеними нормами Закону. Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32. |