Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шредери
Очікувана вартість
55 126,20 UAH
UA-2019-10-22-004028-b e1baed6a69434181bff0bfcc8d0a6fad
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Хан

+380932722222 khan.dbr.kyiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 42332040
Вебсайт: https://dbr.gov.ua/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 15
Контактна особа: Руслан Хан
+380932722222
khan.dbr.kyiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 20:00
Очікувана вартість: 55 126,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київ, Київ, Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 18:02
ТД_шредери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:13
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 10:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документації не зазначені моделі. Допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Розглядатимемо ціну як остаточну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 44 179,20
UAH з ПДВ
44 179,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:45
статут.pdf
06 листопада 2019 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 15:34
Протокол.pdf
06 листопада 2019 15:34
Проект договору.pdf
06 листопада 2019 15:34
Наказ.pdf
06 листопада 2019 15:34
ДОВІДКА.pdf
06 листопада 2019 15:34
ДОВІДКА захист довкілля.pdf
06 листопада 2019 15:34
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 15:34
Висновок СЕС.pdf
06 листопада 2019 15:34
Авторизація.pdf
06 листопада 2019 15:29
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:36
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій