Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання спеціального обладнання (з монтажем) для облаштування майданчика вуличними тренажерами (м. Пирятин, вул. Соборна, 14, Пирятинська ОТГ)
Очікувана вартість
76 879,00 UAH
UA-2019-10-22-003767-b b08039ca3f624e71974535c45af7c320
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Базар

+380991710428 pir_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057296
Вебсайт: http://pyriatyn.org.ua/
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., Пирятин, Соборна, 21
Контактна особа: Олег Базар
+380991710428
pir_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 17:00
Очікувана вартість: 76 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання спеціального обладнання (з монтажем) для облаштування майданчика вуличними тренажерами (м. Пирятин, вул. Соборна, 14, Пирятинська ОТГ) (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 14:48
Перелік змін.doc
28 жовтня 2019 14:48
Тендерна документація.docx
28 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 08:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 14:48
Перелік змін.doc
28 жовтня 2019 14:48
Тендерна документація.docx
22 жовтня 2019 17:04
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000055 ● 4d160df02cb24cedb1aa0f31e2340e64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.10.2019 № 68
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.10.2019 № 68

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-10-22-003767-b 22.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Перелік змін 1. В електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви закупівлі добавлено джерело фінансування - (кошти обласного бюджету) 2. В додатку 2 до Тендерної документації з абзацу «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:» виключено словосполучення конкурсних торгів. 3. В пункті 3 Розділу V виключено останній абзац «Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, до якого застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано санкції згідно з Законом України "Про санкції", рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 р. "Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", введеного в дію указом Президента України від 19 березня 2019 р. № 82/2019.»

2019-10-28 14:49:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-10-30 14:41:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 76 000,00
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 17:10
Уставні документи.pdf
31 жовтня 2019 17:10
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
07 листопада 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій