Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30120000-6 "Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" (картриджі)(джерело фінансування: бюджет міста Одеси)
Очікувана вартість
1 918,14 UAH
UA-2019-10-22-003245-b 37e954a0bbf348b6a2428f7f3e6b5675
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каракіча Ніна

+04827054629 depeconomy@omr.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37549721
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 6
Контактна особа: Каракіча Ніна
+04827054629
depeconomy@omr.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
ДК 021:2015 30120000-6 "Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" (Картриджі) (джерело фінансування: бюджет міста Одеси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Пушкінська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату після отримання товару на підставі підписаної видаткової накладної, не пізніше 10 банківських днів з дня надходження бюджетних коштів на рахунок покупця Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

22 жовтня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Озеровський Г.М.
#1857511634
Переможець 1 918,14
UAH
22 жовтня 2019 16:12

Документи

22 жовтня 2019 16:12
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:12
66 Д.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 16:20
66 Д.pdf укладений
22 жовтня 2019 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 918,14
UAH