Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (професійні панелі)
Очікувана вартість
3 940 000,00 UAH
UA-2019-10-22-003068-b 89d4607a868c420ebe227764419c04b2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Шевчук

+380442493105 shevchukimy@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Інна Шевчук
+380442493105
shevchukimy@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 11:43
Очікувана вартість: 3 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 одиниця
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (професійні панелі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 80
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 15:49
ДКТ_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Надлишкові вимоги щодо надання конфіденційних данних та персональної інформації
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:53
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:14
Шановні добродії!! Ознайомившись з вашими вимогами до надання учасниками різного роду довідок, коммерційної іноформації про учасників тендеру у нас складається враження що організатори торгів поставили собі за мету УМИСНО Скоротити коло учасників тендеру, що може бути оскаржено в АМКУ та в органах судової влади України.
Відповідь: Умови документації торгів не суперечать нормам законодавства України. Замовник здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до принципів: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - вільного переміщення товарів; - свободи надання послуг.
Умови оплати
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:55
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 17:05
Чому Замовник вирішив "засівати" державними грошима та надає 80% передоплати? Вимагаємо змінити умови авансу на 25% від вартості договору, РЕШТУ оплати - на протязі 10 днів з моменту поставки!!!
Відповідь: Згідно п. 5.1. проекту договору про закупівлю, строк поставки обладнання на адресу Покупця (установ Покупця) складає 90 (дев'яносто) календарних днів з моменту здійснення попередньої оплати за Договором. Умови договору про закупівлю стосовно авансового платежу в розмірі 80% вартості обладнання (п. 4.1. проекту договору) спрямовані на захист від інфляційних ризиків. Якщо Замовник передбачить у проекту договору про закупівлю сплату основної частини вартості обладнання після його поставки, це може призвести до значного завищення Учасниками цінових пропозицій (будуть формуватися враховуючи майбутні інфляційні ризики), або до неналежного виконання постачальником зобов'язання з поставки обладнання.
Сертифікація
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:58
Дата відповіді: 24 жовтня 2019 16:36
Як Замовник збирається захищати Державні інтереси в розрізі поставки контрабандної та не сертифікованої в Україні продукції??? Або Замовнику важливіше отримати довідку про несудимість ніж якісіну офіційну продукцію?
Відповідь: Згідно Технічного завдання на закупівлю (додаток № 2 до документації торгів) у складі пропозиції конкурсних торгів Учасники торгів повинні надати документ від Виробника Обладнання LG (уповноваженого представника Виробника Обладнання), виданий учаснику, із зазначенням Замовника та даних конкурсних торгів, який засвідчує повноваження учасника на постачання (продаж, перепродаж, розповсюдження, тощо) Обладнання (продукту, продукції, тощо) даного Виробника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 3 894 360,00
UAH з ПДВ
3 654 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ." 3 939 984,00
UAH з ПДВ
3 771 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:46
Цінова пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 16:46
таблиця відповідності.pdf
30 жовтня 2019 16:46
Сервісні центри.pdf
30 жовтня 2019 16:45
лист підтвердження.pdf
30 жовтня 2019 16:45
Лист виробника.pdf
30 жовтня 2019 16:45
квалификация.pdf
30 жовтня 2019 16:45
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:44
Готоывые документы.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВ "ПРІНТЕК УКРАЇНА ЕЛ.ЕЛ.СІ."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 3 654 120,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 15:09

Документи

06 листопада 2019 15:08
1833 акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
3 654 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 15:08
1833 акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог.№АМ_83_2019п_19.11.2019.pdf укладений
21 листопада 2019 12:01