Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Авторський нагляд по об’єкту «Встановлення захисних конструкцій по фасаду над проїздом з боку вул. Садової до внутрішнього двору Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт (реставраційний)»
Очікувана вартість
19 440,00 UAH
UA-2019-10-22-002848-b ● 33f3653e73cf426bbcd4cdcc79a61e51
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Геннадій Левадний +380442567151,+380442567093 levadnyi@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Для виконання робіт за договором від 17 жовтня 2019 року № 21/19-КР існує необхідність у закупівлі робіт з авторського нагляду на 2019 рік.
Керуючись пунктом 2 «Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»: «авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельних робіт проектній документації» та пунктом 5 частиною 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», вважаємо за доцільне проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Авторський нагляд по об’єкту «Встановлення захисних конструкцій по фасаду над проїздом з боку вул. Садової до внутрішнього двору Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт (реставраційний)»).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 листопада 2016 року № 3302-06/37709-06 Замовник самостійно визначає документи, зокрема: експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись пунктом 2 «Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»: «авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельних робіт проектній документації» та пунктом 5 частиною 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», вважаємо за доцільне проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Авторський нагляд по об’єкту «Встановлення захисних конструкцій по фасаду над проїздом з боку вул. Садової до внутрішнього двору Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт (реставраційний)»).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 листопада 2016 року № 3302-06/37709-06 Замовник самостійно визначає документи, зокрема: експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 15:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 02 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд по об’єкту «Встановлення захисних конструкцій по фасаду над проїздом з боку вул. Садової до внутрішнього двору Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва. Ремонт (реставраційний)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником після повного завершення Підрядником робіт і здачі їх по акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 календарних днів. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
22 жовтня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНА МАЙСТЕРНЯ "РЕСТАВРАТОР" #22956704 |
Переможець |
19 440,00
UAH
|
22 жовтня 2019 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:23
|
Додаткова угода від 27.11.2019 №1.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 15:52
|
Договір від 07.11.2019 №24_19-КР.pdf | укладений |
08 листопада 2019 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 24/19-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |