Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
12 598,00 UAH
UA-2019-10-22-001755-b ● 213c4af293a543f7814fccebb7e7de6f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Спеціалізована водно-рятувальна служба міста Харкова" |
Код ЄДРПОУ: | 35698433 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції,7 |
Контактна особа: |
Михайлов Валерій Васильович 380573724015 ku.svrs.kharkov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 12 598,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Багатофункціональний пристрій: сканер, принтер, копір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 12:49 |
Додаток 3 Технічні вимоги.doc |
22 жовтня 2019 12:49 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:46
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 12:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації (додаток 3) вказано конкретну торгову марку та модель предмета закупівлі: багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys MF426dw (2222C039AA) або Canon i-Sensys MF421dw (2222С008) або Canon i-Sensys MF428х (2222С006) або Canon i-Sensys MF429Х (2222C005) (принтер/копір/сканер). Інші марки та моделі не розглядатимуться. Потенційний учасник закупівлі має вказати у додатку 2 характеристики товару, що пропонується. Це дасть змогу точно ідентифікувати запропонований товар і пересвідчитися, що він відповідає встановленим вимогам. Згідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Електронна система закупівель автоматично визначає переможця за найменшою ціною, яка й буде остаточною
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 16:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" |
9 844,00
UAH з ПДВ
|
9 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
9 899,00
UAH з ПДВ
|
9 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
9 998,00
UAH з ПДВ
|
9 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
10 786,00
UAH з ПДВ
|
9 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ |
10 119,00
UAH з ПДВ
|
10 119,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
12 498,00
UAH з ПДВ
|
10 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
10 848,00
UAH з ПДВ
|
10 722,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
12 236,00
UAH з ПДВ
|
12 236,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" #37047809 |
Відхилено |
9 398,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 10:55
|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Переможець |
9 399,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір поставки №07 11.pdf | укладений |
07 листопада 2019 11:47
|