Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне і аудіовізізуальне обладнання(Інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
3 060 000,00 UAH
UA-2019-10-22-001007-c 57ae80df87534f228f6446d336923fa6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікольська Мар'яна Михайлівна

+380342552017 nikolskamarana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Нікольська Мар'яна Михайлівна
+380342552017
nikolskamarana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 12:49
Очікувана вартість: 3 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання( Інтерактивний комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. М. Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 17:11
ТД зі змінами.pdf
28 жовтня 2019 17:11
перелік змін від 28.10.pdf
22 жовтня 2019 17:59
ТД.pdf
28 жовтня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 17:11
ТД зі змінами.pdf
28 жовтня 2019 17:11
перелік змін від 28.10.pdf
22 жовтня 2019 17:59
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:13
Дата відповіді: 27 жовтня 2019 22:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)..Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам Замовника.
2).Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №4. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
3).До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Щодо електронної інформаційно-освітньої системи
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:42
Дата відповіді: 27 жовтня 2019 22:51
Шановний Замовнику, Додатком 4 до Тендерної документації Ви вимагаєте, щоб у комплект з Портативним комп'ютером (ноутбуком) входила "електрона інформаційно-освітня система, що включає в себе помічник вчителя: завдання для домашньої роботи; видача домашніх завдань із банку завдань згідно вибраної теми; автоматичний облік результатів; з автоматичним відображенням результатів виконання робіт в електронному журналі; аналіз засвоєного матеріалу; виявлення проблемних тем у програмах різних шкільних предметів. Тренажер для учнів за шкільною програмою. Завдання включають елементи зображень фігур, тварин, побутових предметів і т.і., які дозволяють сприймати завдання, як повсякденні життєві ситуації. Наявний генератор завдань та кроків їх вирішення. Можливість створення свого незалежного завдання. Ліцензія не менше ніж на 1 рік." Дайте будь ласка роз'яснення, що ви маєте на увазі під цією освітньою системою і за якими критеріями ви будете оцінювати пропозиції інших учасників, адже описана вами система є лише у одного виробника? Також ви купуєте ліцензію на один рік. Яким чином Ви будете використовувати електронну інформаційно-освітню систему потім?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Електрона інформаційно-освітня система» належить за видовою ознакою до управлінських інформаційних систем (УІС) (Management Information System – MIS) або автоматизовані системи управління, як і спеціалізовані комп’ютерні системи управління навчанням (LMS-системи – Learning Management Systems), системи управління навчальним контентом (LCMS-системи – Learning Content Management Systems), та інші та мають власну специфіку.
У науковому дискурсі застосовується термін «інформаційно-освітня система» або «інформаційно-освітня (педагогічна) система», що має складну архітектуру, представляє сукупність двох і більше взаємопов’язаних підсистем, у якій функціонування однієї (кількох) з них залежить від результатів функціонування іншої (інших) так, що цю сукупність можна розглядати як єдину «інформаційно-освітню система» для конкретно визначеного рівня освіти і цілеспрямована на забезпечення реалізації законодавчо визначеної мети освіти в законі Україна «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII.
Визначення категорій робиться на підставі висновків комісії з інформатизації закладів освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України і повідомляється листом від ДНУ «Інститут Модернізації Змісту Освіти» про надання висновку «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах» та визначає до якої категорії належить об’єкт висновку чи то до інформаційно-освітньої системи чи до іншої категорії.
Відповідно до пп 1.2. Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – Ціна, що була запропонована учасниками».
Продовження чи купівля ліцензій по використанню електронної інформаційно-освітньої системи не є предметом даної закупівлі. Відповідно до п.1 Розділу 2 Тендерної документації, роз’яснення даються щодо поточної закупівлі та тендерної документації.
Стосовно надання документів на Інтерактивний комплекс
Дата подання: 23 жовтня 2019 13:24
Дата відповіді: 27 жовтня 2019 22:55
Шановни
Відповідь: Нажаль не можу надати відповіді на запитання, так як Ви його, неописали. Дякую.
Про надання документів на комплекс
Дата подання: 23 жовтня 2019 13:30
Дата відповіді: 27 жовтня 2019 22:52
Шановний замовнику, в тендерній документації Вами вимагається цілий ряд документів якості на Інтераквтиний комплекс. Скажіть будь ласка, чи будете ви розглядати пропозицію, якщо вказані документи будуть надані окремо на кожду складову комплексу? Окрім того, вами викладена документація в форматі ПДФ (до того ж скан поганої якості), що суперечить одному з принципів публічних закупівель - максимальна економія та ефективність. Щоб забезпечити зручність обробки тендерної документації та не звужувати штучно коло учасників, просимо викласти документацію у форматі Word.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до примітки Додатку 4 до тендерної документації: «Кабінети та інтерактивний комплекс повен бути від одного виробника, як готовий виріб, отже і підтверджуючі документи, що надаються в складі пропозиції Учасника, повинні бути від одного виробника на готовий виріб - це кабінети та інтерактивний комплекс, а не на складові частини даних виробів. Надання підтверджуючих документів на комплектуючі (складові) буде вважатися таким, що не відповідає вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції».
Відповідно до вимог авторизованих електронних майданчиків, усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників (якщо не вказано в тендерній документації) повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Викладена документація в форматі .pdf відповідає вимогам чинного законодавства щодо формату та змісту.
Електронна інформаційно-освітня система
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:57
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 13:56
доброго дня. завдання для домашньої роботи та банк завданнь про які йдеться у технічних вимогах, він прив'язаний до шкыльноъ программи затвердженої МОН? Ця "електронна інформаційно-освітня система" є рекомендована МОН? Чи має електронна інформаційно-освітня система відповідний гриф МОН? Чому ліцензія тільки на рік, ця программа є платною? Для яких класів ця программа ? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до п. 13 Технічні Вимоги Додатку 4 Тендерної Документації Учасник подає у складі пропозиції: «Копію листа МОН України або уповноваженого органу або протоколу засідання Науково-методичної комісії з інформатизації закладів освіти щодо електронної інформаційно-освітньої системи, що надано висновок «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах», завірена виробником або розробником вказаної системи».
Відповідно до п.1 Розділу 2 Тендерної документації, роз’яснення даються щодо поточної закупівлі та тендерної документації.
Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Електронна інформаційно-освітня система
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:57
Дата відповіді: 28 жовтня 2019 14:00
доброго дня. завдання для домашньої роботи та банк завданнь про які йдеться у технічних вимогах, він прив'язаний до шкільної программи затвердженої МОН? Ця "електронна інформаційно-освітня система" є рекомендована МОН? Чи має електронна інформаційно-освітня система відповідний гриф МОН? Чому ліцензія тільки на рік, ця программа є платною? Для яких класів ця программа ? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до п. 13 Технічні Вимоги Додатку 4 Тендерної Документації Учасник подає у складі пропозиції: «Копію листа МОН України або уповноваженого органу або протоколу засідання Науково-методичної комісії з інформатизації закладів освіти щодо електронної інформаційно-освітньої системи, що надано висновок «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах», завірена виробником або розробником вказаної системи».
Відповідно до п.1 Розділу 2 Тендерної документації, роз’яснення даються щодо поточної закупівлі та тендерної документації.
Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Салій Наталія Миколаївна 3 045 000,00
UAH з ПДВ
2 999 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сікорська Інга Іванівна 3 052 350,00
UAH з ПДВ
3 006 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:18
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:13
довiдка з податковой до 20112019
14 листопада 2019 18:18
Електронний підпис
14 листопада 2019 18:06
довiдка з податковой
14 листопада 2019 18:06
довiдка МВС
07 листопада 2019 14:59
Електронний підпис
07 листопада 2019 14:41
Пропозицiя згiдно аукцiону
06 листопада 2019 16:31
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:28
Пропозиція.pdf
06 листопада 2019 16:28
Сертифікати на продукцію 2.pdf
06 листопада 2019 16:28
Таблиця відповідності.pdf
06 листопада 2019 16:28
Сертифікати на продукцію 5.PDF
06 листопада 2019 16:28
Технічні умови згідно ТД.pdf
06 листопада 2019 16:28
Сертифікати на продукцію 1.pdf
06 листопада 2019 16:28
Ком.пропозиція.pdf
06 листопада 2019 16:28
Сертифікати на продукцію 3.pdf
06 листопада 2019 16:28
Сертифікати на продукцію 4.pdf
06 листопада 2019 16:28
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:04
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2019 12:04
Пропозиція частина 2.pdf
06 листопада 2019 12:04
Пропозиція частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Салій Наталія Миколаївна

ФОП Сікорська Інга Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Салій Наталія Миколаївна
#3325715761
Переможець 2 999 100,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Салій Наталія Миколаївна
#3325715761
2 999 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:32
договір.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:16
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 16:40
Договір укладений
27 листопада 2019 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з технічною помилкою, переопублікування Договору № 1007-с від 27.11.2019 року
Номер договору про закупівлю: 1007-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 999 100,00
UAH