Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2019-10-22-000970-c c0ffd850adbf4dd1b16d75e40e7547d0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:25
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
39830000-9 Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 17:20
Проект договору миючі засоби (3).doc
22 жовтня 2019 17:20
Цінова пропозиція(2).doc
22 жовтня 2019 17:20
Кваліфікаційні критерії (1).doc
22 жовтня 2019 17:20
Оголошення миючі засоби.doc
22 жовтня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 17:20
Проект договору миючі засоби (3).doc
22 жовтня 2019 17:20
Цінова пропозиція(2).doc
22 жовтня 2019 17:20
Кваліфікаційні критерії (1).doc
22 жовтня 2019 17:20
Оголошення миючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:16
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 11:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Еквівалент не розглядаємо. ФОП допускається до участі, ціна є остаточною. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 17:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 11 509,20
UAH з ПДВ
11 509,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:13
Витяг з ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 13:13
Паспорт і код.pdf
25 жовтня 2019 13:13
Лист гарантія.pdf
25 жовтня 2019 13:13
Витяг ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 13:13
Виписка 2018 ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 13:13
4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 11 509,20
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:37

Документи

29 жовтня 2019 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
11 509,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 13:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 09:30
Договір 92 19 11509,20 грн..pdf укладений
01 листопада 2019 09:28