Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх закладах Центрально – Міського району
Очікувана вартість
74 285,00 UAH
UA-2019-10-22-000913-c 7a2bbc3577fb42e8afcf1cef232aa4dc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибіна Вікторія

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Рибіна Вікторія
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 15:07
Очікувана вартість: 74 285,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Мультимедійний комплекс для облаштування ресурсної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх закладах Центрально – Міського району (джерело фінансування - кошти субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Чкалова, 1ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 16:43
Проект договору.doc
22 жовтня 2019 16:43
ТД мультимедійка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-22-000913-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 25 жовтня 2019 15:02
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник повинен надати документ, що посвідчує наявність сервісного центру в місті Кривому Розі. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають сервісний центр у м. Кривий Ріг. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у м. Кривий Ріг. Вимога щодо наявності сервісного центру у м. Кривий Ріг ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, час реакції на звернення Замовника, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимогу щодо необхідності надання документу, що посвідчує наявність сервісного центру в місті Кривому Розі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 11:39
Щодо пункту 1.2. Додатку 4 до Тендерної документації: дана вимога обгрунтована необхідністю здійснення гарантійного та сервісного обслуговування поставленої техніки та не впливає на можливість участі в закупівлі суб'єктів господарювання, територіально розташованих поза межами міста Кривий Ріг. Звертаємо увагу на те, що замовником не вимагається підтвердження реєстрації чи провадження діяльності учасниками в конкретно визначеному місці, офісне (сервісне) приміщення може використовуватись учасниками як безпосередньо так і за договорами про надання послуг з гарантійного (сервісного) обслуговування тощо, але з обов'язковим документальним підтвердженням, а саме: (копія договору оренди або документів про власність на приміщення яке використовується як сервісний центр). Підстави для внесення змін до тендерної документації в цих частинах відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 52 530,00
UAH з ПДВ
52 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 73 746,00
UAH з ПДВ
73 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
31 жовтня 2019 15:33
Статут.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Витяг ПДВ.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Витяг з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Виписка з ЄДР.pdf
31 жовтня 2019 15:33
4-ОПП.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Висновок СЕС Hitachi.pdf
31 жовтня 2019 15:33
ISO 9001 Hitachi.pdf
31 жовтня 2019 15:33
ISO 14001 Hitachi.pdf
31 жовтня 2019 15:33
ISO 9001.pdf
31 жовтня 2019 15:33
ISO 14001.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Висновок СЕС Intech.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Фін. звіт.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Уповноважена особа.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Технічні вимоги згода.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Технічний опис.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Таблиця відповідності.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Пропозиція.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Проект договору.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Лист працівники.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Лист МТБ.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Лист досвід.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Згода на обробку ПД.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Довідка стаття 17.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Довідка сервіс центр.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Довідка ліцензування.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Довідка код доступу.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Довідка довкілля.pdf
31 жовтня 2019 15:33
Довідка активи.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 09:09
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:17
Пропозиція ТОВ Офікс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 52 530,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:50
ТОВ "ОФIКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39541310
Відхилено 73 746,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 14:57

Документи

11 листопада 2019 14:48
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:47
Протокол 360.pdf
08 листопада 2019 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 листопада 2019 14:55
Електронний підпис
11 листопада 2019 14:54
Протокол 361.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 листопада 2019 14:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі