Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
257 988,00 UAH
UA-2019-10-22-000570-c 685fbf58150f4dd69a68b60ee9945a19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яхновська Юлія

+380631135156 zentr_ato@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Міський центр підтримки внутрішньо переміщених осіб та ветеранів АТО
Код ЄДРПОУ: 42663520
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, пр, Кобера 13А/8
Контактна особа: Яхновська Юлія
+380631135156
zentr_ato@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 08 листопада 2019 11:40
Очікувана вартість: 257 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 289,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пров. Кобера, 13А/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 14:31
Тендерна документація персональні комп_ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Дата подання: 22 жовтня 2019 17:50
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 15:55
Шановний Замовник! Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави. Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі. Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас про те, що погодження з Державним агентством з питань електронного урядування України, яке виконує функції Генерального державного Замовника закупівлі, яка відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 року № 440 «Про внесення змін до Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» відносяться до Національної програми інформатизації є компетенцією Замовника і ні яким чином не контролюється потенційним учасником торгів.
Крім того інформуємо, що Замовником вживаються всі заходи, для забезпечення укладання договору, за результатами процедури закупівлі з переможцем торгів та його реєстрації у фінансовій установі, через яку буде здійснюватися сплата коштів, у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством України.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 жовтня 2019 10:30
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються будь-які марки та моделі персональних комп'ютерів, які відповідають технічним характеристикам, викладеним у додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до вимог тендерної документації по даному предмету закупівлі, Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати заповнену форму згідно додатку 1 до тендерної документації.
3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь в закупівлі на рівних умовах. Цінова пропозиція неплатника ПДВ буде розглядатись, як остаточна. Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до п.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-22-000570-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Бондар Александр Петрович, Код ЄДРПОУ:2921608935
Дата подання: 12 листопада 2019 15:43
Не відповідність тендерної документаціі ПЗ
Скарга Согласно тендерной документаціі замовника, стр 14. Додаток 1 пункт 2. Кынець абзаца «…На всіх персональних комп’ютерах повинна бути наперед встановлена ліцензійна операційна система безстрокового терміну дії.» Представник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не предоставив документ , який засвідчував би ліцензійность операційної сістеми DOS на Україні, які запропоновані в їх ПК, офіційно зареєстровані і ліцензовані в Украіні тількі продукти Microsoft Windows, те ще запропонував переможець тендеру, не відповідає тендерної документаціі, а тещо було вказано в технічному опису замовника було для прикладу через брак другого.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.11.2019 № 16698.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:37

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2019 20:37
рішення від 15.11.2019 № 16698.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 212 358,24
UAH з ПДВ
179 030,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 191 873,04
UAH з ПДВ
183 899,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 195 912,00
UAH з ПДВ
183 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 198 000,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 200 556,72
UAH з ПДВ
194 363,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 214 668,00
UAH з ПДВ
214 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондар Александр Петрович 247 920,00
UAH з ПДВ
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 234 000,00
UAH з ПДВ
228 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:39
Dovidka_19284434660420385911.pdf
08 листопада 2019 14:35
Електронний підпис
07 листопада 2019 11:11
Електронний підпис
06 листопада 2019 20:27
Електронний підпис

Публічні документи

06 листопада 2019 17:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 17:32
СЕС А4 Tech.pdf
06 листопада 2019 17:32
Сертифікати монітори Philips.pdf
06 листопада 2019 17:32
Сертифікат дилера.pdf
06 листопада 2019 17:32
Оригінали сертифікатів.pdf
06 листопада 2019 17:32
Оригінал паспортні дані.pdf
06 листопада 2019 17:32
Лист щодо дилера.pdf
06 листопада 2019 17:32
Копії сертифікатів.PDF
06 листопада 2019 17:32
Інформаційна довідка.pdf
06 листопада 2019 17:32
Згода з проектом договору.pdf
06 листопада 2019 17:32
завірена копія статуту.pdf
06 листопада 2019 17:32
Додаток №5 Проект Договору.pdf
06 листопада 2019 17:32
Додаток №3 Довідка.pdf
06 листопада 2019 17:32
Довідка-пояснення.pdf
06 листопада 2019 17:32
Довідка резидент.pdf
06 листопада 2019 17:32
Довідка ліцензування.pdf
06 листопада 2019 17:32
Гарантійний лист довкілля.pdf
06 листопада 2019 17:32
Відповідність статті 17.pdf
06 листопада 2019 17:32
Витяг з реєстру пдв.pdf
06 листопада 2019 17:32
Витяг з ЄДР 22.10.2019 р..pdf
06 листопада 2019 17:32
_Лист-гарантія про санкції.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:57
Фонд Держмайна(договір).pdf
07 листопада 2019 15:57
Військова частина.pdf
07 листопада 2019 15:54
Електронний підпис
07 листопада 2019 15:54
Уповноважений на підпис.pdf
07 листопада 2019 15:54
Статут.pdf
07 листопада 2019 15:54
Стаття 17.pdf
07 листопада 2019 15:54
Ст.№16 Закону про санкції.pdf
07 листопада 2019 15:54
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
07 листопада 2019 15:54
Рахунок в Укрсиб.tif
07 листопада 2019 15:54
Обробка персональних даних.pdf
07 листопада 2019 15:54
Лист повідомлення.pdf
07 листопада 2019 15:53
Лист авторизації BRAIN.jpg
07 листопада 2019 15:53
Інформація про учасника.pdf
07 листопада 2019 15:53
Документ_ЄДР_1005872513_22.10.2019.zip
07 листопада 2019 15:53
Довідка про юридичну особу.pdf
07 листопада 2019 15:53
Довідка про працівників.pdf
07 листопада 2019 15:53
Довідка про МТБ.pdf
07 листопада 2019 15:53
Довідка про банкрутство.pdf
07 листопада 2019 15:53
Довідка Мін.Юст..png
07 листопада 2019 15:53
Довідка МВС.jpg
07 листопада 2019 15:53
Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 15:53
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 15:53
Пропозиція.pdf
07 листопада 2019 15:53
Технічна відповідність.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 11:07
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
07 листопада 2019 11:07
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
07 листопада 2019 11:07
philips деклар про від-ть.pdf
07 листопада 2019 11:07
сертифікат зборки пк.pdf
07 листопада 2019 11:07
декларац про від-ть ст1.pdf
07 листопада 2019 11:07
деклар про від-ть ст2.pdf
07 листопада 2019 11:07
6. Протокол засновників.pdf
07 листопада 2019 11:07
5. Наказ про прийняття.pdf
07 листопада 2019 11:07
4. Статут.pdf
07 листопада 2019 11:07
3. Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2019 11:07
27. Технічні характеристики.pdf
07 листопада 2019 11:07
26. Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2019 11:07
25. Проект договору.pdf
07 листопада 2019 11:07
23. Лист-згода Богомаз.pdf
07 листопада 2019 11:07
22. Паспорт Богомаз.pdf
07 листопада 2019 11:07
20. Лист про висновки СЕС.pdf
07 листопада 2019 11:07
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 11:07
19. Лист про сертифікацію.pdf
07 листопада 2019 11:07
12. Довідка по ст. 17.pdf
07 листопада 2019 11:07
11. Відомості про учасника.pdf
07 листопада 2019 11:07
1. Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 00:59
Електронний підпис
07 листопада 2019 00:57
проект договору.pdf
07 листопада 2019 00:57
довідка санкції.pdf
07 листопада 2019 00:57
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2019 00:57
Статут.pdf
07 листопада 2019 00:57
повноваження директора.pdf
07 листопада 2019 00:57
Технічна документація.pdf
07 листопада 2019 00:57
відповідність ст 17.pdf
07 листопада 2019 00:57
13265752_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:00
Специфікація до тендеру.pdf
07 листопада 2019 13:00
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 13:06
Витяг 2018_3.jpg
04 листопада 2019 13:06
Витяг 2018_2.jpg
04 листопада 2019 13:06
Специфікація до тендеру.pdf
04 листопада 2019 13:06
Витяг 2018_.jpg
04 листопада 2019 13:06
СЭС гигиена 2019.pdf
04 листопада 2019 13:06
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 13:06
Сертификат 2018.JPG
04 листопада 2019 13:06
Декларация.JPG
04 листопада 2019 13:06
Декларация ЭМС.JPG
04 листопада 2019 13:06
ISO14001-2015.pdf
04 листопада 2019 13:06
ISO9001-2015.PDF

Публічні документи

07 листопада 2019 09:57
Пропозиція.pdf
07 листопада 2019 09:57
Лист несертифікація КОМП.pdf
07 листопада 2019 09:57
Статут.pdf
07 листопада 2019 09:57
ТУ сист блоки.pdf
07 листопада 2019 09:57
Декларації сит блоки.pdf
07 листопада 2019 09:57
Декларації монітори Philips.pdf
07 листопада 2019 09:57
Атестат виробництва.pdf
07 листопада 2019 09:57
Висновок СЕС А4 Tech.pdf
07 листопада 2019 09:57
Висновок сист блоки.pdf
07 листопада 2019 09:57
Витяг з ПДВ.pdf
07 листопада 2019 09:57
Висновок монітори Philips.pdf
07 листопада 2019 09:57
Висновок Defender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Бондар Александр Петрович

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 179 030,88
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
179 030,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 11:03
Договір укладений
29 листопада 2019 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 030,88
UAH (в тому числі ПДВ 29 838,48 UAH)